اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

ماهواره‌ها بی‌وفایی زوج‌ها به یکدیگر را ترویج می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: ماهواره‌ها مرتب بی‌دینی و اباهی‌گری، دوست پسر داشتن و دوست دختر داشتن، وفادار نبودن زن به مرد و بالعکس در زندگی را ترویج می‌کنند.

ماهواره‌ها بی‌وفایی زوج‌ها به یکدیگر را ترویج می‌کنند

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: عدم پایبندی به مسائل اخلاقی، دینی و مسائل شرعی یکی از مسائلی است که منجر به از هم پاشیدگی خانواده‌ها و طلاق زوج‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه وضع احکام الهی برای خیر و اصلاح بشریت است، ابراز داشت: خداوند مانند طبیبی خیرخواه و دوستدار بیمار و بنده‌اش است و خواهان خوشبختی اوست و نمی‌خواهد بنده‌اش در این دنیا گرفتار شود.

ابراهیمی بیان داشت: کنار گذاشتن دستورات الهی برابر با عدم خوشبختی است و اگر زن و مرد دستورات خدا را در زندگی کنار بگذارند، خوشبخت نمی‌شوند.

ابراهیمی ابراز داشت: بنابر نظر کارشناسان و قضات پایبند نبودن به مسائل اخلاقی و دینی یکی از مهم‌ترین عوامل از هم پاشیده شدن خانواده‌ها است.

وی درباره آثار اختلاط با نامحرم بیان داشت: یکی از دستوراتی که خداوند بر آن تأکید دارد، حفظ حریم با نامحرم است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ماهواره‌ها مرتب بی‌دینی و اباهی‌گری، دوست پسر داشتن و دوست دختر داشتن، وفادار نبودن زن به مرد و بالعکس در زندگی را ترویج می‌کنند.

وی افزود: برخی از کانال‌های ماهواره‌ زیر نظر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی فعالیت می‌کنند و سعی دارند، خانواده‌های ما را  از هم گسیخته کنند.

ابراهیمی گفت: ارضای شهوت از راه حرام موجب کم شدن محبت به خانواده و فرزند می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ازدواج خیلی هم سخت نیست، اما جوان‌ها به خودشان خیلی سخت می‌گیرند در حالی که می‌توان ازدواج را ساده برگزار کرد تا پسران و دختران خودمان به گناه آلوده نشوند.

ابراهیمی با بیان قدرت کاذب غرب افزود: غربی‌ها از آن زمان که بر کشورهای اسلامی سلطه پیدا کردند، تلقین 2 تفکر انحرافی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه دشمنان به مسلمانان این موضوع را القا کردند که شما ناتوان هستید و هیچ کار نمی‌توانید انجام دهید، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد ما می‌توانیم، همه کار انجام دهیم.

ابراهیمی تصریح کرد: ابرقدرت‌ها این موضوع را هم به مسلمانان تلقین کردند که آمریکا، غربی‌ها و رژیم صهیونیستی را نمی‌توان شکست داد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول