اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی مازندران:

مازندران مدعی لیگ هاکی بانوان است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی مازندران گفت: در صورت حمایت مسئولان می‌توانیم مدعی لیگ هاکی بانوان کشور باشیم.

مازندران مدعی لیگ هاکی بانوان است

هادی شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر میزبان پنجمین دوره مسابقات هاکی لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور در ساری هستیم که هشت تیم در این مسابقات حضور دارند.

وی تصریح کرد: تیم مازندران در این دوره از مسابقات با جوانان خود حضور یافت که می‌توان به آینده این ورزشکاران جوان امیدوار بود.

رئیس هیئت هاکی مازندران در ادامه گفت: دور برگشت مسابقات هاکی لیگ برتر بانوان کشور با حضور هشت تیم زنجان، تربیت بدنی خراسان رضوی، آذربایجان غربی، همدان، مازندران، گیلان، بهساز بتون مشهد و لرستان به صورت دوره‌ای در سالن ورزشی شهرداری ساری با هم مسابقه می‌دهند.

شریعتی تصریح کرد: این مسابقات که از روز 29 بهمن تا سوم اسفند در ساری برگزار می‌شود، تیم منتخب هاکی بانوان مازندران امروز به دیدار تیم‌های آذربایجان غربی و لرستان خواهد رفت.

وی درباره ترکیب تیم بانوان هاکی مازندران گفت: مینا اعتقادی، ساناز اسدی، آناهیتا حیدری، اکرم موسوی، عاطفه حسنی، معصومه صید محمدی، خدیجه سرمدی، صدیقه ابراهیمی، بهاره صید محمدی، رقیه حسنی و محدثه صادقی به عنوان بازیکنان مازندرانی در این دوره از مسابقات هستند.

شریعتی یادآور شد: در این رقابت‌ها محدثه صادقی به عنوان بازیکن و مربی و همچنین سیده فاطمه بابایی به عنوان سرپرست نیز بازیکنان تیم هاکی مازندران را همراهی می‌کنند.

این مسئول با انتقاد از عدم حضور سرمایه‌گذاران خصوصی در ورزش استان، مهم‌ترین مشکلات ورزش استان را حمایت نکردن سرمایه‌گذاران در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: استعدادهای رشته ورزشی در استان زیاد است، ولی اسپانسران حمایت چندانی به ورزش نمی‌کنند.

رئیس هیئت هاکی مازندران اذعان داشت: تمام هزینه‌های میزبانی لیگ برتر هاکی بانوان قهرمانی کشور را هیئت استان متقبل کرده که با توجه به نبود بودجه و اعتبار کافی در ورزش نیاز به حمایت بیشتری است.   

شریعتی در پایان متذکر شد: تیم مازندران روندرو به رشدی در این ورزش دارد و در این دوره از مسابقات با توجه به جوانگرایی تیم بانوان مازندران جزء شش تیم بالای جدول خواهیم بود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول