اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی در لیگ برتر کشور حاصل شد

جواز حضور هاکی نفت و گاز گچساران در لیگ قهرمانی آسیا

خبرگزاری فارس: مسئول روابط‌عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم هاکی نفت و گاز گچساران پس از قهرمانی در کشور جواز حضور در لیگ قهرمانی باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

جواز حضور هاکی نفت و گاز گچساران در لیگ قهرمانی آسیا

آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، قهرمانی تیم هاکی نفت و گاز گچساران را در لیگ برتر هاکی کشور تبریک گفت.

 

این مسئول امور ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد، گچساران را مهد هاکی ایران دانست و گفت: گچساران همواره در طول تاریخ این رشته ورزشی در کشور مدعی درجه اول این رشته مهیج ورزشی بوده است.

 

قنبرزاده گفت: این افتخاری بزرگ برای ورزش گچساران است که در یکی از رشته‌های با اهمیت ورزشی که سابقه دیرینه در کشور دارد بر قله افتخار نشسته است.

 

سخنگوی ورزش و جوانان این استان بیان داشت: تیم هاکی نفت و گاز گچساران پس از این که توانست مقام ارزنده و شایسته قهرمانی کشور را از آن خود کند اکنون به فکر افتخارآفرینی در قاره کهن است.

 

این مسئول افزود: همه مسئولان وظیفه دارند این تیم را برای حضور پرقدرت در جام باشگاه‌های آسیا یاری کنند و اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز از هر کوششی برای موفقیت این تیم دریغ نخواهد کرد.

 

قنبرزاده تصریح کرد: به یقین مسئولان شرکت نفت گچساران نقش بزرگی در این قهرمانی ایفا کرده‌اند که اکنون باید همه استان کهگیلویه و بویراحمد برای قهرمانی این تیم در آسیا بسیج شوند.

 

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول