اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام خبر داد

حضور3 بانوی ایلامی در اردوی تیم ملی هاکی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: 3 بانوی ایلامی به اردوی تیم ملی هاکی دعوت شدند.

حضور3 بانوی ایلامی در اردوی تیم ملی هاکی

فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: از سوی فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران خدیجه قنبری، لیلا عبدالهی و نیلوفر عبدی به اردوی تیم ملی هاکی دعوت شدند.

وی ادامه داد: این ورزشکاران ایلامی باید خود را در نخستین فرصت به محل برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی هاکی در تهران معرفی کنند.

این مسئول اضافه کرد: اردوی آمادگی تیم هاکی جمهوری اسلامی ایران با حضور و شرکت ورزشکاران قدر کشورمان در شهر قائم‌شهر برگزار می‌شود.

فتاحی تصریح کرد: این ورزشکاران ایلامی از جمله ورزشکارهای قدر رشته هاکی هستند که در سال‌های اخیر در این رشته ورزشی خوش درخشیده‌اند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: رشته هاکی در استان ایلام یکی از رشته‌های پرطرفدار و پرمخاطبی است که هیئت هاکی استان ایلام توانسته است از سال‌های گذشته تاکنون جوانان ورزشکار افتخار آفرینی را تربیت کند.

فتاحی تصریح کرد: هیئت هاکی و دیگر هیئت‌های ورزشی در استان آمادگی دارند از کلیه علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی نام‌نویسی کرده و در قالب ارائه آموزش‌های لازم و تمرینات مستمر زمینه پرورش استعدادهای ورزشی آنان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 600 ورزشکار سازمان یافته زن و مرد در هیئت ورزشی هاکی استان ایلام عضویت داشته و مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول