اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی مازندران:

کاپ قهرمانی هاکی بانوان کشور به لرستانی‌ها رسید / مازندران در خانه بدون مدال ماند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی مازندران گفت: کاپ قهرمانی لیگ برتر هاکی بانوان کشور به لرستانی‌ها رسید.

کاپ قهرمانی هاکی بانوان کشور به لرستانی‌ها رسید / مازندران در خانه بدون مدال ماند

هادی شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این مسابقات که با حضور هشت تیم و به صورت دوره‌ای به میزبانی ساری در سالن ورزشی شهرداری برگزار شد در نهایت تیم بانوان لرستان با بیشترین امتیاز قهرمان شد.

وی تصریح کرد: پس از تیم لرستان تیم‌های همدان و خراسان‌رضوی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت هاکی مازندران در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات لرستان، همدان، گیلان، دو تیم از خراسان‌رضوی، مازندران، گلستان و زنجان حضور داشتند که از 29 بهمن تا سوم اسفند در ساری با هم رقابت کردند.

شریعتی گفت: در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات به تیم‌ها و نفرات برتر، مسئولان ورزش استان و شهرستان حضور داشتند.

وی درباره تیم میزبان مازندران افزود: در این دوره از رقابت‌ها تیم مازندران با ترکیبی کاملا جوان حضور یافت و نتوانست با توجه به شرایط سنی بازیکنان نتایجی جالبی کسب کند.

رئیس هیئت هاکی مازندران اظهار کرد: در حال حاضر مربیان هاکی در سراسر استان مشغول استعدادیابی بازیکنان زن و مرد هستند تا با دعوت آنها به اردوی تیم، مازندران در رقابت‌های کشوری کمبود بازیکن نداشته باشد.

شریعتی اضافه کرد: سرمایه‌گذاران به ورزش هاکی اهمیت نمی‌دهند و به نوعی این رشته ورزشی کمبود اعتبارات بودجه و امکانات ورزشی دارد.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر رشته ورزشی هاکی از سوی مسئولان و اسپانسران حمایت و توجه بیشتری شود، علاقه‌مندی جوانان زن و مرد به این ورزش بیشتر از گذشته می‌شود.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول