اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی استان مرکزی:

3 هاکی‌باز استان مرکزی به مسابقات امیدهای آسیا راه یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی استان مرکزی از اعزام سه نفر از هاکی‌بازان این استان به مسابقات امیدهای آسیا خبر داد.

3 هاکی‌باز استان مرکزی به مسابقات امیدهای آسیا راه یافتند

مجتبی خراجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بهنام سعدی، علیرضا چزانی و امیر حسین هاشمی هاکی‌‌بازان شایسته استان مرکزی به همراه اعضای تیم ملی هاکی فردا برای شرکت در مسابقات امیدهای آسیا عازم کشور مالزی خواهند شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات از 12 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود که امید است تیم ملی کشورمان بتواند با درخشش ورزشکاران خوب استان مرکزی و دیگر اعضای تیم به مدال‌های رنگارنگی در این رقابت‌ها دست یابد.

رئیس هیئت هاکی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست‌های این هیئت گفت: توسعه کمی رشته هاکی و ارتقاء توانمندی‌های مدیریتی و برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری از سیاست‌های مهم این هیئت در سال جاری است.

خراجی افزود: تیم هاکی استان مرکزی سال گذشته با حمایت‌های بسیار خوب شهرداری اراک موفق شد در مسابقات سوپر لیگ کشور و در بخش آقایان به عنوان سومی دست یابد و در بخش بانوان نیز به لیگ برتر راه یابد که تقویت تیم برای حضور هر چه قدرتمندتر در مسابقات سال جاری از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 60 نفر به صورت حرفه‌ای در رشته هاکی فعالیت دارند بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افزایش ورزشکاران چه در حرفه‌ای و چه در بخش آماتور در دستور کار هیئت قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول