اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 8 تیم

قم نایب قهرمان هاکی نوجوانان کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم قم به مقام نایب قهرمانی پیکارهای هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور رسید.

قم نایب قهرمان هاکی نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هاکی از جمله رشته‌های ورزشی نوپا و تازه وارد به جمع ورزش‌های فعال و پرمخاطب در استان قم است اما در این سال‌ها روند رو به رشدی را در پیش گرفته و علاقمندان بی‌شماری نیز پیدا کرده است.

این رشته ورزشی که در حال حاضر بهرام شفیعی رئیس فدراسیون آن است، در قم به ریاست محمد دهشتی اداره می‌شود و در یکی دو سال اخیر توانسته است در رقابت‌های مهم کشوری اعزام از پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور نتایج خوبی کسب کند.

از جمله اتفاقات خوب و مهم در هاکی قم تلاش برای افزایش تعداد مربیان و داوران این رشته ورزشی و همچنین اقدام برای افزایش دانش نیروی انسانی شاغل در این رشته است تا هاکی در قم بیش از پیش شناسانده شود.

از سوی دیگر حضور در عرصه رقابت‌های قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور نیز چشمگیر بوده است و بعد از درخشش هاکی‌بازان نونهال قم در مسابقات سال جاری قهرمانی کشور، اکنون هاکی‌بازان نوجوان قم موفق به خلق افتخاری دیگر شده‌اند.

هاکی‌بازان رده سنی نوجوانان هیئت قم در مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته دوم هاکی نوجوانان کشور که امروز به کار خود پایان داد، با اقتدار از سد حریفان عبور کرده و با راهیابی به دیدار نهایی ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی به جواز صعود به لیگ دسته اول این رشته نیز دست یافتند.

رقابت‌های هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در سطح لیگ دسته دوم با شرکت هشت تیم در شهرستان قائمشهر برگزار شد و امروز در حالی با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد که تیم قم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

در حالی که تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در مرحله گروهی در دو گروه چهار تیمی بازی‌های خود را برگزار کردند، تیم هاکی نوجوانان قم در گروه سخت و دشوار با حریفان به رقابت پرداخت اما با اقتدار از سد رقبا گذشت.

نوجوانان هاکی‌باز قم در دور نخست با تیم‌های اصفهان، کرمان و قزوین هم‌گروه بودند که در این مرحله برابر هر سه حریف خود با شایستگی موفق به کسب پیروزی شده و به عنوان صدرنشین جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کردند.

بعد از موفقیت در کسب جواز صعود از مرحله گروهی، تیم هاکی رده سنی نوجوانان هیئت قم در مرحله نیمه نهایی برابر میزبان رقابت‌ها یعنی هیئت هاکی استان مازندران به میدان رفت و با عبور از سد تیم مازندران به فینال رقابت‌ها صعود کرد.

دیدار نهایی با یک گل به سود اصفهان به پایان رسید و بدین ترتیب تیم هیئت هاکی قم به مقام نایب قهرمانی لیگ دسته دوم هاکی نوجوانان کشور دست یافت و جواز صعود به لیگ دسته اول این رشته را کسب کرد که این مهم موفقیتی ارزنده برای ورزش نوپا هاکی در قم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول