اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترکیب کامل تیم ذوب‌آهن برای رویارویی با مهرام

ساهاکیان، داودی و اندرسون می‌توانند ذوب‌آهن را همراهی کنند

خبرگزاری فارس: با رفع مصدومیت اوشین ساهاکیان و آرن داودی و حضور موقت رشاد اندرسون، تیم ذوب‌آهن با ترکیبی کامل به مصاف تیم مهرام می‌رود.

ساهاکیان، داودی و اندرسون می‌توانند ذوب‌آهن را همراهی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دو تیم مهرام و در مرحله نیمه‌نهایی باشگاه‌های غرب ‌آسیا از فردا ماراتن خود را برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها آغاز می‌کنند.

اوشین ساهاکیان و آرن داودی دو بازیکن ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن که با مصدومیت جزئی رو به رو شده بودند، برای دیدار با مهرام در آمادگی به سر می‌برند و می‌توانند تیم خود را همراهی کنند.

رشاد اندرسون بازیکن خارجی تیم فولادماهان نیز که به طور قرضی به تیم ذوب‌آهن برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا پیوسته است، می‌تواند برای تیم اصفهانی در این دیدار به میدان برود.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: چند بازیکن مانند آرن داودی و ساهاکیان آسیب‌دیدگی جزئی دارند، اما مشکل خاصی نیست و به بازی می‌رسند، تیم وضعیت مناسبی دارد و تمرین‌هایمان به خوبی دنبال می‌شود و آماده رویارویی با تیم مهرام هستیم.

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی باشگاه‌های غرب‌ آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود که برنده این مسابقه به عنوان تنها نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا حاضر می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول