اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی مازندران:

مدرسه هاکی نوجوانان و جوانان در مازندران راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی مازندران گفت: در بخش بانوان بعد از تعطیلات فروردین ماه سال آینده مدرسه هاکی نوجوانان و جوانان راه‌اندازی می‌شود که از بین این هاکی‌کاران تیم استانی را شکل خواهیم داد.

مدرسه هاکی نوجوانان و جوانان در مازندران راه‌اندازی می‌شود

هادی شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از برگزاری نخستین دوره لیگ هاکی نوجوانان کشور به میزبانی مازندران خبر داد.

وی با اشاره به آمادگی هاکی‌کاران نوجوانان مازندرانی برای مسابقات لیگ اظهار کرد: نخستین دوره لیگ هاکی نوجوانان کشور به میزبانی مازندران از 17 اسفند ماه سال جاری در قائمشهر برگزار می‌شود.

شریعتی از قهرمانی لرستان در مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه‌های کشور در ساری خبر داد و افزود: تیم‌های هاکی همدان و خراسان رضوی به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت هاکی مازندران برنامه چهار ساله هاکی نوجوانان و جوانان خود را تدوین و آغاز کرده و در این بین با سرمایه گذاری‌ها و حمایت‌های انجام شده از طرف پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، خلردی سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره ورزش و جوانان استان و کیومرثی معاون امور ورزشی بانوان استان به خاطر حمایت ویژه نسبت به هیئت هاکی استان تشکر می‌کنیم.

این مسئول ورزشی یادآور شد: نخستین دوره لیگ هاکی استان در بخش آقایان رده سنی نوجوانان در دهه فجر برگزار شد که از هیئت چالوس دو تیم، هیئت ساری و قائمشهر هر کدام یک تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند تیم‌های چالوس، قائمشهر و ساری به ترتیب اول تا سوم شدند و از بین این تیم‌ها یک تیم 12 نفره هاکی اتنخاب کردیم که به صورت مرتب و منظم و زیر نظر هیئت استان تمرین می‌کنند.

رئیس هیئت هاکی مازندران گفت: در بخش بانوان بعد از تعطیلات فروردین ماه سال آینده مدرسه هاکی نوجوانان و جوانان راه‌اندازی می‌شود که از بین این هاکی‌کاران تیم استانی را شکل خواهیم داد.

وی در پایان یادآور شد: بیش از 250 هاکی کار در دو بخش آقایان و بانوان در سطح استان فعال‌اند و همچنین امیدواریم در سال آینده نتایج مثبتی را نسبت به هیئت هاکی استان داشته باشیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول