اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

مسئولان استانی شورا را همراهی نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: مسئولان استان اردبیل در انجام وظایف و تعهدات شورای شهر اردبیل را همراهی نکرده و گاه در این مسیر سنگ‌اندازی هم می‌کنند.

مسئولان استانی شورا را همراهی نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی صبح امروز در در جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور کمال‌الدین پیر‌موذن نماینده مردم اردبیل در مجلس در ساختمان شورا برگزار شد، اظهار داشت: شورای شهر اردبیل در انجام وظایف و مسئولیت‌های خود به شدت مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان استان قرار گرفته است که این مجموعه‌های دولتی نه تنها نسبت به شورا و فعالیت آنها خوش‌بین نیستند و به کمک این مجموعه نیامده‌اند بلکه در حق شورای شهر اردبیل نیز بی‌مهری و کم‌لطفی می‌کنند.

علیرضا دباغ عبداللهی تصریح کرد:‌ مسئولان استان با شورا همراه و همدل نیستند و گاه شأن شورا را با اقدامات خود به ویژه حرکت‌های حاشیه‌ای زیر ‌سوال می‌برند در حالی که شورا به وظیفه خود عمل کرده و دیدگاه آن نیز ارائه خدمت بی‌منت به مردم است.

وی از نمایندگان استان در مجلس خواست برخلاف جریان مسئولان اجرایی استان شورای شهر را در انجام خدمات گسترده یاریگر باشند تا با حمایت از شورا شهرداری نیز بتواند به وظایف و اختیارات خود مطلوب عمل کند.

عضو شورای شهر اردبیل یادآور شد:‌ ما اگر رضای الهی را در نظر بگیریم هرگز از میدان خدمت و هدف متعالی تعیین شده عقب‌نشینی نخواهیم کرد و باید با همراهی تمام دلسوزان دست به دست هم دهیم تا خدمتی ماندگار ارائه کنیم.

مرخصی زایمان زنان باید به 9 ماه افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای شهر اردبیل و عضو مجمع نمایندگان بانوی کلان‌ شهرهای کشور از نماینده مردم اردبیل در مجلس خواست در دفاع از حق و حقوق زنان مرخصی زایمان زنان را از وضعیت کنونی به 9 ماه ارتقا دهند و همچون کشورهای پیشرفته دنیا برای مردان نیز یک ماه مرخصی نگهداری از کودکان صادر شود.

عزیزه تراز بیان داشت: در کنار آن حل برخی از مشکلات بانوان به ویژه راه‌اندازی سالن‌ها و فضاهای تفریحی – گردشگری ویژه بانوان باید مورد پیگیری قرار گیرد و در قالب طرح یک فوریتی سلامت محیط شهری مجلس از واردات مواد غذایی سرطانزا و مضر سلامتی نیز جلوگیری کند.

اختیارات شوراها به شکل قانونی اعتلا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای شهر اردبیل و رئیس شورای شهر استان با اعلام اینکه باید اختیارات و وظایف شوراها با پیشنهاد شورای عالی استان‌‌ها اعتلا یابد، گفت:‌ شوراها همچنان از برخی قوانین دست و پا‌گیر رنج می‌برند که باید با اصلاح آنها اختیارات مطلوب و مناسبی به شوراها تفویض شود.

جواد قرآن‌نویس خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بر خلاف مجالس گذشته مجلس نهم به طرح‌ها و پیشنهادات ارائه شده از سوی شورای عالی استان‌ها در تقویت شوراهای مختلف اقبال نشان داده و آنها را مورد توجه قرار دهند چرا که ما در یک فضای تعاملی با مجلس شورای اسلامی می‌توانیم مشکلات و معضلات شهری را برطرف کنیم.

لیلا تقوی عضو دیگر شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه به تجربه و سابقه پیر‌موذن در شورا و شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با اقدام به موقع نمایندگان استان در مجلس دغدغه‌های شهری برطرف شده و مشکلات و نارسایی‌ها یکی پس از دیگر مرتفع شود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول