اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

توزیع عادلانه امکانات شهری رمز موفقیت شورای سوم است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت:‌ توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات بین مناطق کم برخوردار و برخوردار اردبیل از رموز موفقیت شورای شهر اردبیل است.

توزیع عادلانه امکانات شهری رمز موفقیت شورای سوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور کمال‌الدین پیر‌موذن نماینده مردم اردبیل در مجلس در ساختمان شورا برگزار شد،‌ اظهار داشت: بحث مدیریت واحد شهری از مهمترین مباحث و قوانین شوراهای شهر و روستا است که با اجرایی شدن آن بسیاری از مشکلات ساختاری نیز قابل حل است.

وی با اعلام اینکه شوراها می‌توانند بازوان توانمند مدیریت‌های اجرایی به ویژه در حوزه شهری باشد، خاطرنشان کرد: در گذشته به دلایل مختلف نظام قانونگذاری و قوه مقننه سعی کرده است دامنه اختیارات شوراها را کمتر کرده و آن را تعدیل کند در حالی که امروز بحث واگذاری امور به خود مردم مطرح است که شوراهای شهر و روستا به عنوان ارزشمند‌ترین مجموعه در این حوزه می‌توانند کارها و فعالیت‌ها را عهده‌دار شوند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل همدستی و هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان را برای جلب رضایت مردم و کاستن از برخی موازی‌کاری‌ها و دوباره‌کاری‌ها را ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: ما در اجرای قانون خدمات واحد شهری از کشور پاکستان که 10 سالی است این قانون را اجرا می‌کند عقب هستیم در حالی که ما به شدت به اجرای این قانون نیاز مبرم داریم که امیدواریم نمایندگان مجلس نهم در این زمینه حرکتی انقلابی داشته باشند.

شاکر توزیع اعتبارات و امکانات به شکل عادلانه را بین مناطق مختلف شهری از شاخص‌ترین عملکرد شورای سوم برشمرد و گفت:‌ ما سعی کردیم تمام مناطق محروم شهر اردبیل از امکانات رفاهی، خدماتی، پارک‌های مناسب،‌ ست ورزشی مناسب و همچنین برخی از اقدامات آسفالت‌ریزی برخوردار شده و همانند داخل شهر از مزایایش استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود همچنین از مجمع نمایندگان استان خواست تا به صورت ویژه طرح‌های ملی اجرایی در استان را پیگیری کنند و شورا را از نظر کلان‌نگری در انجام پروژه‌ها یاری کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول