اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی گچساران:

مجتمع فرهنگی گچساران با کمبود اعتبار مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس راه و شهرسازی گچساران با انتقاد از اختصاص اعتبار ناچیز به پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی این شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی گفت: این مجتمع با کمبود شدید اعتبار مواجه است.

مجتمع فرهنگی گچساران با کمبود اعتبار مواجه است

فرامرز انصاری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی تعریف ‌شده در یک شهر برای برآورده‌کردن بخشی از نیازها و حل مشکلات شهر است.

وی افزود: در اجرای یک پروژه باید به کمیت زمان و کیفیت پروژه‌ها توجه کرد و عدم بهره‌برداری به موقع، یکی از مشکلات مهمی بوده که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

انصاری بیان داشت: برخی پروژه‌های اجرایی گچساران با کمبود اعتبار برای تکمیل رو‌به‌رو شده که مجتمع فرهنگی یکی از این پروژه‌ها است.

ساختمان مجتمع فرهنگی گچساران فرسوده شده است

رئیس راه و شهرسازی گچساران خاطرنشان کرد: کار ساخت این مجتمع فرهنگی و هنری از سال 85 آغاز شد و پس از گذشت شش سال از ساخت، کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انصاری ابراز داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت افزون بر 8 هزار متر مربع بوده و دارای 4 هزار و 500 متر مربع زیربنا است.

وی تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی گچساران را از نیازهای مهم فرهنگی و هنری مردم این شهرستان به ویژه جوانان عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به این پروژه شد.

انصاری گفت: این مجتمع 10 واحد شامل سالن آمفی‌تئاتر، محل استقرار و فعالیت انجمن‌های هنری و ادبی گچساران، کتابخانه و تالار نمایش است.

وی یادآور شد: این پروژه از مصوبات سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران بوده و در پنج طبقه در حال احداث است.

انصاری با بیان اینکه تأخیر در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه سبب فرسوده‌ شدن این ساختمان شده است، از مسئولان خواست تا اعتبار ویژه‌ای برای این مجتمع در نظر بگیرند.

با روند کنونی، ساخت مجتمع فرهنگی گچساران سال‌ها طول می‌کشد

رئیس راه و شهرسازی گچساران از خلعیت پیمانکار این پروژه خبر داد و افزود: روند قانونی برای تأمین دلیل خلعیت پیمانکار در حال انجام است.

انصاری تصریح کرد: این پروژه سهم اعتباری از اعتبارات ملی ندارد و همه اعتبارات اختصاص ‌یافته به این پروژه جذب شده است.

وی با بیان اینکه با وجود چانه‌زنی در کمیته برنامه‌ریزی گچساران تنها 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای این پروژه بزرگ در نظر گرفته شد، یادآور شد: با این روند اختصاص اعتبار، ساخت مجتمع فرهنگی گچساران سال‌ها طول می‌کشد.

انصاری بیان داشت: تاکنون افزون بر 10 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و قراردادی به مبلغ 11 میلیارد ریال با پیمانکار جدید منعقد شده است.

وی گفت: میزان اعتباری که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به این پروژه اختصاص یافته، بسیار ناچیز بوده و تأثیری در روند اجرایی پروژه ندارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول