اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دشتستان:

کتابخانه‌های دیجیتال دشتستان با کمبود اعتبار مواجه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: کتابخانه‌های دیجیتال دشتستان با کمبود اعتبار مواجه هستند.

کتابخانه‌های دیجیتال دشتستان با کمبود اعتبار مواجه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم‌ باقری پیش از ظهر امروز در بازدید از کتابخانه‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های ادب‌پرور و فرهنگی در سطح کشور است و جایگاه این شهرستان بسیار ممتاز است.

 

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی نقشی موثر در جذب جوانان به سمت علم و ادب و هنر دارند و باید این فرهنگ را تقویت کنیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان ادامه داد: با توجه به سرانه پایین مطالعه و کتابخوانی در جامعه، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از مسائل مهمی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در کنار سایر نهادهای مسئول همواره در این راستا اقدامات ارزند‌ه‌ای انجام داده است.

 

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در نقاط مختلف استان بوشهر از مسائل مهمی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان همواره بر این مهم توجه داشته و اقدامات مهم و ارزنده‌ای در این راستا انجام داده که همواره با استقبال پرشور مردم شریف شهرستان دشتستان مواجه شده است.

 

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان تاکنون هشت نمایشگاه کتاب در شهرستان دشتستان برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های مدون در راستای برگزاری نمایشگاه‌های بیشتر و باکیفیت بالاتر در سال آتی را مورد بررسی قرار داده‌ایم و در این راستا اقدام خواهیم کرد.

 

این مسئول اذعان داشت: در ایام نوروز نمایشگاه کتاب نوروز با تخفیف 45 درصدی در شهر برازجان برگزار می‌شود و تلاش ما ارائه کتاب در موضوعات مختلف بر حسب نیازهای مردم شهرستان در این نمایشگاه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: فعالیت کتابخانه مساجد از فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است که با استقبال بی‌نظیر نمازگزاران مساجد و اهالی محلات مواجه شده است.

 

باقری ابراز داشت: فعالیت در زمینه کتابخانه‌های دیجیتال در شهرستان دشتستان مورد توجه قرار گرفته و از تمام توان برای گسترش کتابخانه‌های دیجیتال بهره‌ خواهیم برد.

 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه کتابخانه‌های دیجیتال با کمبود اعتبار مواجه شده‌ایم و از مسئولان شهرستان می‌خواهیم با حمایت مالی زمینه اتمام این پروژه‌ها را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول