اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی ایلام:

امسال 100 درصد نیاز مسکن مدددجویان روستایی مرتفع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: امسال 100 درصد نیاز مسکن مدددجویان روستایی مرتفع می‌شود.

امسال 100 درصد نیاز مسکن مدددجویان روستایی مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صادق رستمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دستگاه اجرایی با حمایت بنیاد مسکن کار احداث مسکن روستایی به مددجویان و افراد تحت پوشش این نهاد را در سال 91 به طور کامل محقق می‌کند.

وی ادامه داد: این اتفاق رویداد بزرگی در این حوزه است که جا دارد از همه دست‌اندرکاران این بخش به نحو شایسته تقدیر و تشکر شود.

این مسئول اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از امسال به بعد هیچ مددجوی نیازمند فاقد مسکن در مناطق روستایی استان ایلام وجود نخواهد داشت.

رستمی تصریح کرد: این مهم از رؤسای بهزیستی شهرستان‌های استان ایلام خواسته شده و با جدیت آن را پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: حتی برای افرادی که علاقه‌مند به خرید زمین باشند نیز اعتباری در نظر گرفته شده است که در این راستا اقدام شود.با تعاملی که با معاونت برنامه‌ریزی استانداری ایلام انجام شده که جا دارد در اینجا از دکتر عسگری معاونت مربوطه تقدیر شود، یک میلیارد و 380 میلیون تومان مصوبات سفر جابه‌جا شده است.

این مسئول اضافه کرد: این مهم سبب شد که در بخش مسکن روستایی به پوشش 100 درصدی مددجویان بهزیستی برسیم که جای تقدیر و خوشحالی دارد.

رستمی تصریح کرد: انصافا خدمات ارزنده‌ای از سوی دولت به مددجویان بهزیستی در استان ایلام ارائه شده که در گذشته مانند و نظیر ندارد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: در اورژانس اجتماعی نیز اقدامات ارزنده‌ای در استان ایلام انجام شده که در گذشته این نوع خدمات به این میزان انجام نشده است.

وی ادامه داد: ایلام تنها استانی است که تمام مراکز آن دارای مرکز اورژانس اجتماعی برای ارائه خدمات به افراد نیازمند بوده و این درحالی است که در استان‌های همجوار نیز این موضوع به طور کامل محقق نشده است.

این مسئول اضافه کرد: در بهترین شرایط ممکن تنها 50 درصد مراکز شهرستان‌های استان‌های همجوار استان ایلام دارای اورژانس اجتماعی هستند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول