اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

100 هزار مددجو در سیستان‌وبلوچستان اطعام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: امسال در ماه مبارک رمضان، 100 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان اطعام می‌شوند.

100 هزار مددجو در سیستان‌وبلوچستان اطعام می‌شوند

علیرضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: کمیته امداد بنا بر رسالت خود در تامین معیشت نیازمندان و ایتام در طول ایام ماه مبارک رمضان، سفره‌های آسمانی برپا می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد با توجه به بافت فرهنگی و مذهبی استان، یک سری برنامه‌های محوری در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: حضور امدادگران کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان در استان‌های برخوردار به منظور جذب و استقبال از متمکنین که قصد کمک به محرومان استان را دارند از جمله برنامه‌های کمیته امداد است که در این زمینه، شش نفر از حوزه اکرام و دو نفر دیگر به ترتیب به تهران و مشهد اعزام می‌شوند.

دهقان بیان کرد: جذب حامی برای ایتام، توزیع غذای گرم، برپایی سفره‌های آسمانی با حضور مسئولان، در هفته اطعام انجام می‌شود.

وی افزود: توزیع سبد کالا بین مددجویان، اطعام مددجویان با محوریت مساجد، جمع‌آوری نذورات از جمله فعالیت‌های کمیته امداد در طول ماه مبارک رمضان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی سیستان‌وبلوچستان به اجرای "مفتاح جنه" در استان اشاره کرد و گفت: مسئولان و افراد متمکن به هنگام توزیع سبد کالا و بازدید از مناطق محروم و مسکن مددجویان در کنار امدادگران کمیته امداد قرار می‌گیرند.

دهقان بیان داشت: کمیته امداد پایگاه‌هایی به صورت سیار و ثابت برای کار جمع‌آوری کفاره و فطریه مردم در پایان ماه مبارک رمضان، مستقر می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول