اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی قزوین:

تعهد تأمین اجتماعی علاوه بر درمان، پیشگیری و سلامت است

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی قزوین گفت: تعهد سازمان تأمین اجتماعی به مردم علاوه بر درمان، پیشگیری و سلامت است.

تعهد تأمین اجتماعی علاوه بر درمان، پیشگیری و سلامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، مدیر درمان تأمین اجتماعی قزوین بعد از ظهر در گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تأمین اجتماعی از افزایش بیماران بیمه تأمین اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: در گذشته، تعهد این سازمان فقط درمان بود، اما حال با افزایش بیماران تأمین اجتماعی به خصوص بیماران خاص، پیشگیری و سلامت نیز از جمله تعهدهای تأمین اجتماعی است.

محمد‌صادق بابایی در خصوص طرح پزشک خانواده بیان کرد: هر فرد باید یک مشاور درمانی و سلامت داشته باشد که امید است طرح پزشک خانواده با تلاش‌ها و آگاهی در جامعه کامل صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه، معاون دبیر‌کل خانه کارگر استان قزوین و مسئول امور خانه کارگر شهرستان‌های این استان از پیش‌قدم بودن نیروی کار استان قزوین در تأمین نیازهای کارگران سخن گفت.

حسن صادقی اظهار کرد: استان قزوین الگویی در دنبال کردن حقوق صنفی کشور است.

وی تصریح کرد: هرچه‌ قدر نیروی کار انقلابی باشد و فرهنگ و خواسته‌هایش موجب تغییرات و دگرگونی‌های به‌جا و شایسته شود، به نفع دولت و ملت است که ما به‌ عنوان تشکیلات کارگری نباید اجازه دهیم که فرهنگ انقلابی کار برداشته شده و جایگزین آن، فرهنگ تملق و چاپلوسی وارد این تشکیلات شود.

معاون دبیرکل خانه کارگر در خصوص مشکلات موجود کارگران افزود: طبقه پیشکسوت کارگری که به عنوان سردمداران و پیشگامان قشر کارگر شناخته می‌شوند، مقصر هستند که نتوانسته‌اند با جسارت مشکلات کارگران را برطرف سازند و با تلاش‌های خود حقوق آنان را برگردانند و این نشان‌دهنده آن است که هنوز مسئولیت‌های بازنشستگان به درستی مشخص نشده است.

صادقی تصریح کرد: هنوز افزایش حقوق 100 هزار تومانی برای کارگران دارای ابهاماتی است و باید بدانیم با چه مکانیزم و فرمولی صورت می‌پذیرد و اگر قرار باشد این افزایش حقوق برای تمام کارگران اعمال شود، بسیار ناعادلانه خواهد بود، چرا که کارگری که یک‌سال سابقه کاری دارد با کارگری که بیست سال سابقه دارد، برابر انگاشته خواهد شد.

وی پیرامون سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: تأمین اجتماعی از نقطه سربه‌سر عبور کرده و دارای زیان است که این مهم ورشکستگی را نوید می‌دهد و درمان تأمین اجتماعی نیاز به انقلاب و دگرگونی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما هر سال شاهد تغییر مدیر‌عامل سازمان تأمین اجتماعی هستیم که سه مدیر‌عامل در دولت اصلاحات گذشته و هفت مدیر‌عامل نیز در دولت نهم و دهم، هفت سال را با هفت مدیرعامل پشت سر گذاشته‌ایم 

صادقی اضافه کرد: این امر موجب افت خدمات و سرویس‌دهی شده که عدم پایداری مدیرعامل از دلایل عمده به وجود آمدن مشکلات حال حاضر است.

مسئول امور خانه کارگر شهرستان‌های استان قزوین اظهار کرد: نرخ بیکاری بالای 20 درصد است، در حالی که دولت آن را 10 درصد اعلام کرده و اگر اقتصاد کشور بر پایه صنعت باشد، نباید بیکاری رخ دهد، اگر به تولید و صنعت توجه داشته باشیم، مشکل اقتصاد حل خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول