اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری قزوین:

مطالبات مردم از مجموعه قضایی کشور به ‌روز شده است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری استان قزوین گفت: مطالبات مردم از مجموعه قضایی کشور به‌روز شده است و امروز مردم خدمات سنتی را نمی‌خواهند.

مطالبات مردم از مجموعه قضایی کشور به ‌روز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جمال انصاری رئیس دادگستری استان قزوین ظهر امروز با قضات و کارکنان دادگستری استان قزوین دیدار کرد و طی جلسه‌ای در سالن اجتماعات دادگستری استان قزوین از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

جمال انصاری در حاشیه این جلسه اظهار کرد: برای پاسخ دادن به مطالبات مردم از مجموعه قضائی، باید سیستم قضایی به سمت پویایی و بلوغ حرکت کند.

وی ادامه داد: مردم دیگر خدمات سنتی را نمی‌خواهند و سیستم قضایی باید مکانیزه شود تا مجموعه قضائی بتواند مطالبات به روز مردم را پاسخ دهد.

رئیس دادگستری استان قزوین عنوان کرد: سال گذشته دادگستری استان قزوین با برخوردهای سخت، مسائل امنیتی که در جامعه به اقتضای شرایط را اجرا کرد و سبب کاهش بسیاری از جرائم اجتماعی شد.

انصاری اضافه کرد: امسال علاوه بر برخوردهای سخت مسائل پیشگیرانه را نیز در برنامه‌های خود داریم.

وی با بیان اینکه هفته قوه قضائیه، برای مجموعه قضائی هفته پرکاری بود، تصریح کرد: هفته قوه قضائیه بهانه‌ای شد تا سطح خدمات قوه‌ قضائیه را ارتقای دهیم و ساختمان‌های دادگستری و دادسرا شهرستان‌های استان قزوین را افتتاح کنیم.

انصاری ادامه داد: همچنین فرصتی پیش آمد تا برنامه‌های دادگستری استان قزوین و عملکرد آن را تشریح کنیم.

رئیس دادگستری استان قزوین با اشاره به اینکه برای توسعه خدمت به مردم به همکاری و تلاش تمامی قضات و کارکنان در استان قزوین نیازمندیم، خاطرنشان کرد: اگر‌چه دادگستری استان قزوین امکان تقدیر منطبق با لیاقت همکاران اداری و قضایی را ندارد، اما پاداش معنوی آن‌ها را خداوند به قطع عنایت می‌کند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول