اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گیلانغرب:

94 میلیارد ریال اعتبار به گیلانغرب اختصاص داده شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: در سال‌جاری 94 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان گیلانغرب اختصاص داده شده است.

94 میلیارد ریال اعتبار به گیلانغرب اختصاص داده شده است

 به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی امروز در جلسه کمیته‌ برنامه‌ریزی شهرستان گیلانغرب اظهار کرد: میزان اعتبارات اختصاص یافته استانی شهرستان گیلانغرب در سال 91، 94 میلیارد ریال است.

رستمی اعتبارات سال‌جاری را نسبت به سال قبل که 12 میلیارد ریال بود با رشد معادل 13 درصد اعلام کرد.

وی ادامه داد: این اعتبار برای اجرای تعداد 149 پروژه عمرانی در فصول امور عمومی خدمات مالی و فنی، دفاع، آموزش، فرهنگ و هنر و رسانه‌های جمعی، بهداشت و سلامت، رفاه و تامین اجتماعی‌، تربیت بدنی، کشاورزی، صنعت و معدن، انرژی، حمل‌ونقل، مسکن و عمران شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: جهاد کشاورزی با 27 طرح بیشترین طرح، و راه وشهرسازی با 20 میلیارد ریال بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است.

بیتا کارشناس برنامه‌ریزی و بودجه استانداری کرمانشاه نیز در پایان گفت: با توجه به اختصاص اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و دولت اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها در راستای اشتغال‌، تولید و کارآفرینی امسال تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول