اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود:

نخستین کانون خبرنگاران لنگرود تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود از تشکیل نخستین کانون خبرنگاران در این شهرستان خبر داد.

نخستین کانون خبرنگاران لنگرود تشکیل شد

محمدتقی جاده‌کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با بیان اینکه هم‌اکنون هفت انجمن و کانون در لنگرود فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: برای نخستین بار کانون خبرنگاران در لنگرود تشکیل شده است.

وی ساماندهی خبرنگاران و تبیین جایگاه آنها و آموزش خبرنگاران را از دلایل تشکیل کانون مذکور عنوان کرد و گفت: کانون خبرنگاران لنگرود شامل 5 عضو اصلی و دو نفر علی‌البدل است که با رای‌گیری به این سمت منصوب شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم با تشکیل این کانون خبرنگاران بهتر و بیشتر از امکانات موجود در مخابره اخبار شهرستان استفاده کنند تا مشکلات برطرف شود.

وی، شعر و ادب، هنرهای تجسمی و خوشنویسان، شعر، داستان و موسیقی را از جمله این انجمن‌های تشکیل شده عنوان کرد و افزود: انجمن‌های فرهنگی از جایگاه تخصصی برخوردار هستند.

جاده‌کناری، ابراز کرد: در طول هفته هنرمندان و هنرجویان در انجمن‌ها و کانون‌های مختلف در رشته‌های مختلف گرد هم می‌آیند که انجمن ادبی و عصری با هنرمندان تئاتر از جمله اینهاست.

وی، با اشاره به اینکه هم‌اکنون انجمن نمایش برای سه تئاتر تمرین می‌کند، تصریح کرد: این نمایش‌ها به صورت خیابانی و تئاتر صحنه‌ای در یک ماه آینده به اجرا درمی‌آیند.

ا‌نتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول