اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرار گرفتن در پروژه مهر ماندگار

بیمارستان چالوس امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران از بهره‌برداری نهایی پروژه مهر ماندگار بیمارستان 160 تختخوابی چالوس در سال جاری با صرف اعتباری بیش از 180 میلیارد ریال خبر داد.

بیمارستان چالوس امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سید محمد محمدی تاکامی افزود: مدیریت فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان بر اساس برنامه پنجم توسعه موظف به انجام تمامی امور مربوط به ساخت و سازهای عمومی و دولتی در حوزه‌های بیمارستانی، بهداشتی، فرهنگی و ورزشی بوده و در این راستا با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین روش‌ها و تکنولوژی روز مبادرت به طراحی، احداث و تجهیز پروژه‌های‌ مذکور در سطح استان می‌کند که از جمله می‌توان به عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی چالوس اشاره کرد.

وی یادآور شد: بیمارستان مذکور از سال 1386 در پنج طبقه با زیربنایی حدود یک‌هزار و 527 متر مربع آغاز شده که با رفع موانع در سال جاری به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

سرپرست مدیریت فنی و اجرایی راه و شهرسازی مازندران در ادامه از پروژه احداث بیمارستان 160 تختخوابی آمل نیز به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مهر ماندگار این اداره کل یاد کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی در سال‌ جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدی در ادامه به احداث دیگر بیمارستان‌های شهرهای استان مازندران اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر این اداره کل پروژه‌هایی را در زمینه احداث بیمارستان در شهرهای قائمشهر، ساری، بهشهر و تنکابن در دست اجرا دارد.

وی درباره احداث دیگر بیمارستان‌های استان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بقیه پروژه‌های بیمارستانی این اداره کل با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد و با اعتباری بیش از یک‌هزار و 700 میلیارد ریال در دست اجراست.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول