اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق می‌شود

بهره‌برداری از 360 تخت بیمارستانی جدید در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تا پایان امسال 360 تخت بیمارستانی جدید در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 360 تخت بیمارستانی جدید در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان جهانگیر شاهینی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان شبکه بهداشت دشتستان اظهار داشت: سرعت رشد و تولید علم از مسائل مهمی است که مسئولان در عرصه‌های مختلف باید به آن توجه داشته باشند و خود را با سرعت رشد علم منطبق کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: آموزش پرسنل از مسائل مهمی است که در بهبود وضعیت علمی و به‌روزرسانی سطح علمی ایشان اثرگذار است و علوم ‌پزشکی بوشهر در قالب برگزاری دوره‌های ضمن خدمت به این امر اهتمام می‌ورزد.

وی به وضعیت مطلوب استان بوشهر در عرصه بهداشتی اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت استان صورت پذیرفته و استان بوشهر از نظر وضعیت بهداشتی وضعیتی مطلوب‌تر از ادوار گذشته دارد و این امر حاصل تلاش همه‌جانبه مسئولان علوم‌ پزشکی استان است.

شاهینی گفت: یکی از مسائلی که در بهبود وضعیت بهداشت استان بوشهر اثرگذار بوده آموزش پرسنل و آشنایی ایشان با نیازهای جدید بهداشتی در دوره‌های آموزشی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اقدامات علوم‌پزشکی استان به منظور توسعه سطح علمی علوم پزشکی یادآور شد: به منظور توسعه سطح علمی علوم‌پزشکی استان برنامه‌های آموزشی ویژه مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با شکل برگزاری این دوره‌های آموزشی گفت: برنامه‌های آموزشی یکساله وی‍ژه مدیران دانشگاه با حضور اساتید برجسته مدیریت تخصصی به صورت هر ماه یک مرحله و با موضوعات متفاوت برگزار می‌شود که در افزایش توانمندی و کارآمدی مدیران مربوط بسیار اثرگذار است.

شاهینی با اشاره به تاثیر این دوره آموزشی در آشنایی مدیران با شیوه‌های کارآمد مدیریتی ادامه داد: در این برنامه‌های آموزشی معاونین، مدیران ارشد، رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان و رؤسای بیمارستان‌ها استان با تکنیک‌های روز مدیریتی در زمینه‌های تخصصی فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به ضرورت مستندسازی فعالیت مدیران اضافه کرد: یکی از برنامه‌های هفت‌گانه تحول اداری مستندسازی و ارتقای فرآیندهاست که موضوع برگزاری این کارگاه آموزشی یک روزه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مستندسازی از اهمیت بالایی برخوردار است و با تمهیداتی که در نظر گرفته‌ایم مستندسازی در واحد‌های تابعه علوم پزشکی استان با قدرت دنبال می‌شود.

شاهینی به نقش اصلاح فرآیندها در افزایش کارایی اشاره کرد و بیان داشت: اصلاح فرآیندها به افزایش سرعت در کار سازمانی و تکریم ارباب رجوع منجر می‌شود که در این راستا مدیران باید توجهی خاص به آن معطوف کنند.

وی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد امکانات و تجهیزات درمانی در سطح استان یادآور شد: در سال گذشته و امسال شاهد رشد بسیار خوبی در زمینه افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستانی و بهبود سرویس‌دهی به بیماران بوده‌ایم.

شاهینی بیان کرد: با راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان و بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر، در سال جاری 360 تخت بیمارستانی به ظرفیت استان اضافه می‌شود که گام مهمی در پیشرفت و توسعه استان است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول