اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

اختصاص 3500 تن نهاده دامی به گلستان / اخذ نهاده ارزان قیمت در ازای تامین مرغ

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از اختصاص 3 هزار و 500 تن نهاده دامی به گلستان خبر داد و گفت: نهاده‎های ارزان قیمت در ازای تامین مرغ به مرغداران داده خواهد شد.

اختصاص 3500 تن نهاده دامی به گلستان / اخذ نهاده ارزان قیمت در ازای تامین مرغ

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ناصر فخر موحدی عصر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: کاهش نهاده در بازار تنها مختص گلستان نیست بلکه همه استان‎ها با کمبود نهاده دامی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه مسئولیت تامین نهاده کشور به عهده شرکت پشتیبانی امور دام است اذعان کرد: جلوی فضایی که منجر به خریداری نهاده‎های متفرقه می‎شد گرفته شده و این مسئله در بروز روند افزایشی نهاده‎ها دخیل بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تامین مرغ را یکی از مهم‌ترین نیازهای استان برشمرد و یادآور شد: 10 استان تولیدکننده مرغ کشور اقدام به تامین مرغ مورد نیاز استان تهران می‎کنند و در این راستا از مرغداری‎هایی که بتوانند در ازای تامین نهاده نسبت به تامین مرغ استان تهران اقدام کنند قراردادی منعقد خواهد شد.

فخر موحدی خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین دستوری که در توزیع نهاده داده شده است مرغدارانی که تعهد کنند در ازای تحویل نهاده، مرغ مورد نیاز بازار را تامین کنند، کشور در تامین نهاده امسال در قالب طرح تنظیم بازار همکاری خواهد کرد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان متذکر شد: از طریق نهاده‎ای که به گلستان تخصیص داده شده می‎توان روزانه 80 تن مرغ با قیمت 4 هزار و 700 تومان در طرح تنظیم بازار توزیع کرد.

وی با تاکید بر اینکه نهاده ارزان قیمت پیامدهایی نیز در پی خواهد داشت یادآور شد: در این زمینه لازم است نسبت به خروج مرغ از استان مدیریت مناسبی اتخاذ شود و تا جایی که امکان دارد مرغ کشتار شده از استان خارج شود تا نظارت و کنترل در این زمینه به خوبی اعمال شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول