اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش:

دشمنان با معرفی الگوی کاذب نسل جوان را مورد هجمه قرار داده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: دشمنان با معرفی الگوی کاذب نسل جوان را مورد هجمه قرار داده‌اند.

دشمنان با معرفی الگوی کاذب نسل جوان را مورد هجمه قرار داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمد نجفی عصر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: هنر یکی از ابزار اجتماعی است و با استفاده از این ابزار می‌توانیم بر عرصه‌های مختلف فعالیت‌های اجتماعی اثر بگذاریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: گستردگی مقوله هنر و شاخه‌های هنری این زمینه را برای ما به وجود آورده که در شرایط مختلف بر حسب نیاز و موقعیت موجود می‌توانیم برای اثرگذاری هر چه بهتر شیوه‌ای خاص را برای فعالیت‌های خویش انتخاب کنیم.

نجفی ادامه داد: وظیفه دستگاه‌های فرهنگی فراهم کردن امکانات برای اصحاب هنر است و گروه‌های فرهنگی و هنری باید رفع و برطرف کردن نیازهای فرهنگی مردم و جامعه را به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین وظایف و حوزه‌های کاری خویش قرار دهند و همواره در این راستا گام بردارند.

وی فرهنگسازی را یکی از مهم‌ترین وظایف هنر و هنرمندان دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین وظایفی که هنرمندان به عهده دارند فرهنگ‌سازی است و هنر تئاتر گویاترین هنر برای فرهنگ‌سازی در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلفی است که جوامع انسانی به آن نیاز دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان طریق فرهنگی را برای هجمه‌های خود علیه نظام اسلامی برگزیده و از طریق جنگ نرم به مبارزه با افکار و اعتقادات مسلمانان می‌پردازند بیان داشت: دشمنان با معرفی الگوی کاذب نسل جوان را مورد هجمه قرار داده‌اند و در همین راستا باید الگوی برتر زندگی سالم و سعادتمند در جنسیت‌ها، سنین و حوزه‌های مختلف را به جامعه معرفی کنیم تا جوان‌ها از این الگوها تأسی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش با بیان اینکه در جامعه اسلامی کنونی زبان هنر، گویاترین زبان است افزود: هنرمندان و شعرا باید حرف دل مردم را نیز در هنر و شعرهای خود بگنجانند و مسیر درست را به مسئولان و مردم نشان دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در این نشست به بیان ویژگی‌های نمایش سیاه‌بازی پرداخت و یادآور شد: نمایش سیاه‌بازی از جمله نمایش‌های کمدی ایرانی است که کمتر گروهی جسارت نزدیک شدن به آن را دارد؛ چرا که نقش سیاه ظرافت و توانمندی‌هایی را می‌طلبد که مهارت و قدرت در بازی مهم‌ترین وجه آن است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول