اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

دمای هوای قزوین رو به کاهش است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از امروز دمای هوای این استان به تدریج کاهش است و تا سه‌‌شنبه این کاهش دما ادامه می‌یابد.

دمای هوای قزوین رو به کاهش است

غفور فلاح دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بر‌اساس نقشه‌های پیش‌یابی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای هوای استان قزوین با کاهش دما و رگبار و رعد برق همراه است.

وی تصریح کرد: به خاطر جریانات شمالی از امشب با افزایش دما و بارش و رگبار و رعد برق در سطح استان قزوین روبه‌رو می‌شویم.

فلاح اذعان کرد: وضعیت آب و هوا استان قزوین فردا و پس‌فردا بارانی است و این وضعت تا سه شنبه این هفته همچنان ادامه دارد. از امشب دما کاهش پیدا می‌کند، ولی از سه‌شنبه به بعد تابستان واقعی را مشاهده میکنیم.

فلاح با اشاره به اینکه انتظار می‌رفت دمای استان قزوین تا 40 درجه افزایش یابد، بیان کرد: دمای استان قزوین حداکثر 36 و حداقل 19 درجه زیر صفر است که این وضعیت بسیار مطلوب است.

وی افزود: دمای هوای استان قزوین در شبانه‌روز گذشته حداکثر 26 و حداقل 19 درجه زیر صفر بود که نسبت به روز‌های گذشته خنک‌تر و همراه با وزش باد بود.

فلاح بیان کرد: کمترین دما در شهرستان آوج مشاهده شد که 14 درجه زیر صفر و بالاترین دما در استان قزوین مشاهده شد که 19 درجه بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قزوین تصریح کرد: این تغییرات ناگهانی در سال‌های گذشته هم مشاهده شده و انتظار می‌رود امسال تابستان خنک‌تری نسبت به سال‌های پیش داشته باشیم.

وی در خاتمه بیان کرد: بارش‌های جوی تا سه‌شنبه این هفته ادامه دارد و از سه‌شنبه به بعد تا آخر هفته جوی نسبتا پایدار خواهیم داشت.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول