اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

7 پالایشگاه کشور در مناطق بد آب و هوا قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: هفت پالایشگاه گازی کشور در مناطق و شرایط بد آب و هوایی قرار دارند.

7 پالایشگاه کشور در مناطق بد آب و هوا قرار دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهدی جمشیدی‌دانا صبح امروز در جمع کارآموزان جدیدالاستخدام شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پالایشگاه کشور است و بیش از 42 درصد گاز کشور را تولید می‌کند و کار کردن در چنین مجموعه‌ای افتخار بزرگی است.
وی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی متخصص و کارا خاطرنشان کرد: نیروی انسانی کارآمد و مجرب سبب افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه و قیمت تمام شده تولید می‌شود.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری در فروردین امسال از پارس جنوبی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود پارس جنوبی را خط مقدم تولید و کار خواندند.
وی افزود: ما باید با تمام توان تلاش کنیم و جایی که شما انتخاب کرده‌اید و مشغول خواهید شد خط مقدم تولید است و باید قدر این موقعیت را بدانید.
جمشیدی‌دانا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت نیروی انسانی گفت: ما در راستای منویات مقام معظم رهبری این دوره آموزشی را پیش‌بینی کردیم و به آن اعتقاد داریم و دنبال می‌کنیم.
وی با بیان اینکه هفت پالایشگاه گازی کشور در مناطق و شرایط بد آب و هوایی قرار دارند، عنوان داشت: شما باید خودتان را برای کار در شرایط بد آب و هوایی آماده کنید.
وی با اشاره به اینکه مقوله آموزش در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار جدی و منسجم پیگیری می‌شود، افزود: باید تا زمانی که در شرکت کار می‌کنیم آموزش را جدی بگیریم و همواره باید در حال آموزش باشیم تا از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کنیم.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید گاز اضافه کرد: خوشبختانه شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه آموزش الگو است و انتظار داریم این روند تداوم یابد.
وی افزود: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و تعالی صنعت گاز از تمام ظرفیت و توانمندی موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول