اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان خواستار شد

تعامل صنایع آبادان در کاهش آلودگی هوای شهرستان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان خواستار تعامل هر چه بیشتر صنایع و ارگان‌های مختلف آبادان به ‌منظور کاهش و رفع آلودگی هوای شهرستان شد.

تعامل صنایع آبادان در کاهش آلودگی هوای شهرستان
سیدجعفر طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: شهرستان آبادان با وجود برخورداری از پالایشگاه و پتروشیمی بیشتر از دیگر مناطق هم‌جوار در معرض آلودگی‌های زیست‌محیطی قرار دارد.
وی افزود: در این راستا شهروندان نیز در این میان با مشکلات آلودگی ناشی از هوای ناپاک دست و پنجه نرم می‌کنند.
معاون سیاسی ‌اجتماعی فرماندار آبادان تصریح کرد: با توجه به اینکه در هفته هوای پاک قرار داریم باید در این خصوص بیشتر از دیگر ایام راهکارهای مناسبی ارائه و تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرد.
وی اضافه کرد: استقرار صنایع بزرگ هم‌چون پالایشگاه و پتروشیمی در سطح شهر خود موجب بروز مشکلات زیست‌ محیطی متعددی می‌شود که باید با حمایت این ارگان‌های بزرگ در راستای رفع مشکلات موجود و احتمالی ناشی از آنها در شهر گام‌های مؤثر برداشت.
طباطبایی خاطرنشان کرد: در این زمینه باید ارگان‌ها و صنایع مختلف موجود در شهرستان نسبت به ساماندهی معضلات ایجاد شده توسط آنها و هم‌چنین در راستای رفع کاهش آلودگی اقدامات ویژه‌ای اتخاذ کنند.
وی ادامه داد: هم‌چنین در زمینه وقوع گرد و غبارهای پیاپی و ایجاد شده در منطقه که از سوی بیابان‌های کشور عراق به این شهرستان رهنمون می‌شود، باید ادارات و سازمان‌های مختلف اجرایی در شهرستان با تعامل و حمایت یکدیگر اقدامات قابل ملاحظه‌ای در خصوص کاهش آسیب‌های جسمی به شهروندان انجام دهند.
معاون سیاسی ‌اجتماعی فرماندار آبادان عنوان کرد: مطمئنا اجرای اهداف متعالی در منطقه با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های موجود در شهرستان محقق می‌شود.
وی بیان کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بالای اجتماعی و اقتصادی است و باید با تعامل با یکدیگر بیش از پیش زمینه‌های شکوفایی آن فراهم شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول