اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته دوم فوتبال

تیم نفت محمودآباد و حفاری اهواز به تساوی رضایت دادند

خبرگزاری فارس: در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، نفت محمودآباد مقابل میهمان خود تیم حفاری اهواز به تساوی بدون گل رضایت داد.

تیم نفت محمودآباد و حفاری اهواز به تساوی رضایت دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، تیم فوتبال نفت محمودآباد در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه سه‌شنبه میزبان تیم حفاری اهواز بود که دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی دست پیدا کردند.
در این دیدار که در زمین اختصاصی نفت در مجتمع ورزشی آموزشی شرکت نفت محمودآباد برگزار شد هر دو تیم با وجود ارائه بازی فیزیکی و درگیرانه نتوانستند گلی به ثمر رسانند.
 
* هفته آینده باید به دیدار تیم سپیدرود برویم
سرمربی تیم فوتبال نفت محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نتیجه به دست آمده ابراز نارضایتی کرد و گفت: با همه تمریناتی که در طول هفته برای مهاجمان در نظر می‌گیریم، ولی همچنان در زدن ضربات آخر ناکام هستیم. 
بهروز ولی‌پور تصریح کرد: تیم حفاری اهواز نیز یک رده پایین‌تر از ما با برخورداری از بازیکنان خوب از مهد فوتبال ایران یعنی خوزستان، بازی خوبی ارائه کرد و موقعیت‌های گلزنی خوبی نیز به دست آورد که خط دفاع تیم ما امروز بازی قابل قبولی ارائه کرد.  
ولی‌پور نیمه اول بازی را متعلق به تیم حفاری اهواز دانست و تصریح کرد: تیم ما در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و با صحبت‌هایی که بین دو نیمه انجام دادیم، بازیکنان تیم ما در نیمه دوم توانستند موقعیت‌هایی را خلق کنند که در زدن ضربات آخر بی‌دقت ظاهر شدند.
سرمربی تیم نفت محمودآباد با بیان اینکه هفته آینده باید در شهر رشت به دیدار تیم ریشه‌دار و قدیمی سپیدرود برویم، خاطرنشان کرد: تیم سپیدرود در بازی رفت در زمین ما بازی خیلی خوبی ارائه کرد و توانست ما را شکست دهد و ما برای جبران باخت بازی رفت به مصاف این تیم می‌رویم و امیدواریم با دست پر برگردیم.
 
* گل زدن شبیه تصادف است
سرمربی تیم حفاری اهواز نیز با تقدیر از مردم  و مجموعه نفت و تیم شان محمودآباد به خاطر میهمان‌نوازی و میزبانی شایسته تصریح کرد: بازی درگیرانه و فیزیکی از هر دو تیم شاهد بودیم و تیم ما با همه تلاش‌هایی که انجام داد نتوانست دروازه تیم خوب نفت محمودآباد را باز کند.
ناصر مطلق ادامه داد: کار خوب مدافعان حریف تمامی فرصت‌های ما را به هدر داد و اگر مهاجمان تیم ما کمی در ضربات آخر دقت می‌کردند، امروز با دست پر از مازندران باز می‌گشتیم.
وی با اشاره اینکه گل زدن شبیه تصادف است، اضافه کرد: موقعیت گلزنی همانند تصادف، لحظه‌ای است و اگر قدر این لحظات را به خوبی ندانیم، نتیجه لازم را به دست نخواهیم آورد.
مطلق با اشاره به اینکه هفته آینده میزبان تیم  فولاد نوین خوزستان هستیم، اذعان داشت: این بازی حکم شهرآورد را برای ما دارد و بازیکنان خوزستانی معمولاً در رقابت‌های بین تیم‌های استان خود بهترین بازی‌ها را ارائه می‌کنند.
به گزارش فارس، از این دیدار، رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد، مسئولان مجموعه نفت و علاقه‌مندان به این تیم از نزدیک دیدن کردند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول