اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دمای هوا خوزستان به 50 درجه رسید

خبرگزاری فارس: دمای هوای استان خوزستان امروز در شهرستان بستان به مرز 50 درجه سانتیگراد رسیده است و سه شهر دیگر نیز به 49 درجه رسیده‌اند.

دمای هوا خوزستان به 50 درجه رسید

مدیر کل هواشناسی خوزستان در این باره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: روند افزایش دمای هوا در خوزستان تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

مسعود دهملایی درباره پیش‌بینی انجام شده برای کاهش دما در خوزستان افزود: در دو روز آینده انتظار دماهای بالا در استان وجود دارد و از روز یکشنبه به بعد انتظار کاهش 2درجه ای دمای هوا در استان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به شرایط دید افقی در خوزستان گفت: در شرایط کنونی جو خوزستان مناسب ارزیابی می‌شود و کمترین دید افقی در شهرهای خوزستان دزفول با 2 هزار متر است.

دهملایی تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف همراه با غبار جهت باد، شمال تا شمال غربی سرعت باد، 15تا30کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 35کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این مقام مسئول تأکید کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با بستان با 50 و رامهرمز، امیدیه و آبادان با 49 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ایذه با 23.8 درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند.

دهملایی درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده تأکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 49 و حداقل به 31 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

گفتنی است در سال‌های گذشته سابقه نداشته است که در تیرماه دمای هوای استان به 50 درجه برسد و چنین اتفاقی در خوزستان نادر است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول