اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

انتشار گازهای گلخانه‌ای سبب تغییرات آب و هوایی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: انتشار گازهای گلخانه‌ای سبب تغییرات آب و هوایی و ذوب شدن یخ‌های قطبی شده است.

انتشار گازهای گلخانه‌ای سبب تغییرات آب و هوایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور شیشه‌فروش صبح امروز در نخستین جشنواره دوره‌ای مدیریت مصرف برق اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره توجه به مدیریت مصرف است.

وی در ادامه افزود: پس از صنعتی شدن دنیا، عصر فناوری اطلاعات مطرح می‌شود و دانش بشر هر 72 ساعت به طور کامل تغییر پیدا می‌کند و امروزه پدیده زندگی دوم مطرح است و اینکه انسان بتواند خودش را با شرایط جدید سازگار کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مورد تغییرات آب و هوایی بیان داشت: تغییرات آب و هوایی و ذوب شدن یخ‌های قطبی، به دلیل انتشار گازهای گلخانه‌ای است.

وی با اشاره به مدیریت پایدار تصریح کرد: گرم شدن زمین سبب کاهش منابع آب شده و جایگزینی مدیریت پایدار مصرف انرژی به دلیل نگرانی در این زمینه است، رفع این نگرانی‌ها تنها با عزم و همت جهانی میسر است و ایران هم تلاش می‌کند تولید گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد.

شیشه‌فروش در پایان اظهار داشت: برای کنترل، آموزش و رعایت استانداردهای ایمنی باید از دانش‌آموزان کمک گرفت و به آنان در زمینه‌های مختلف آموزش داد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول