اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان:

اطلاعات درست از اجزای جدایی‌ناپذیر برنامه‌ریزی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان زنجان اطلاعات درست را از اجزای جدایی‌ناپذیر برنامه‌ریزی دانست.

اطلاعات درست از اجزای جدایی‌ناپذیر برنامه‌ریزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، یعقوب حسینی ظهر امروز در جمع مسئولان حوزه ثبت احوال این شهرستان با بیان اینکه اساس برنامه‌ریزی، داشتن اطلاعات دقیق و درست است، اطلاعات درست را از اجزای جدایی‌ناپذیر برنامه‌ریزی دانست.

وی با بیان اینکه در چشم انداز آینده، ایران کشوری قدرتمند است، ابراز داشت: لازمه رسیدن به قدرت در سطح بین‌الملل، برنامه‌ریزی صحیح در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به توجه ویژه دولت‌های نهم و دهم به سازمان ثبت احوال خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم عنایت ویژه‌ای به ثبت احوال شده و شیوه جدید در مبحث اسنادسازی الکترونیکی در کشور و استان ما انجام گرفته است.

وی افزود: در برنامه‌ها و در چشم انداز سازمان کشوری ثبت احوال با الهام از منویات مقام عظمای ولایت‌، گیرنده تحول‌گرا و نتیجه‌گرا برای جامعه الکترونیکی و دولت الکترونیکی خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه ماموریت‌های سازمان ثبت احوال در سه محور طراحی شده است، گفت: ثبت وقایع حیاتی، اسناد هویتی تابعیت ایرانی بودن و تولید و انتشار آمار تحولات کشور از مهمترین وظایف ثبت احوال است.

وی با بیان اینکه در زمان کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار خاص و با توجه به برنامه و چشم‌انداز به پیش می‌رود، ابراز داشت: با درایت رهبری و همراهی مردم همه امور در حال پیگیری بوده و کشور ایران با اقتدار در جهان به مسیر خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان افزود: پیشرفت و توسعه کشور مستلزم داشتن آمار دقیق و جامع است که در چشم‌انداز 20 ساله این مهم را به صورت دقیق درحال پیگیری هستیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در این جلسه بیشتر مشکلات و موانع دیر ثبتی و کم ثبتی در شهرستان را مربوط به روستاها دانسته و خواستار همکاری بیش از پیش بخشداری و دهیاران با اداره ثبت احوال شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول