اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد

ثبت اطلاعات بهداشتی مردم جم در سامانه سلامت ایرانیان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از ثبت اطلاعات بهداشتی مردم جم در سامانه سلامت ایرانیان خبر داد.

ثبت اطلاعات بهداشتی مردم جم در سامانه سلامت ایرانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از جم احمد قاسمی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مدیران مراکز بهداشتی شهرستان جم اظهار داشت: ترویج سلامتی در جامعه و افزایش و بالا بردن شاخص‌های سلامتی از اهم وظایفی است که شبکه بهداشت و درمان به عهده دارد و مدیران مراکز بهداشتی باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خاطر نشان کرد: انجام برنامه‌ها و سیاست‌های کلی وزارت بهداشت از مسائلی است که به منظور تحقق هدف ارتقاء شاخص‌های سلامتی در جامعه باید توجهی خاص به آن داشته باشیم و برنامه‌ریزی‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم عموما مبتنی بر تحقق این اهداف است.

قاسمی ادامه داد: باید با اتحاد و همدلی برای رسیدن به هدف واحد که بهبود وضع سلامت در جامعه است گام برداریم و از هیچ کوششی نباید در این راستا دریغ کنیم.

وی آمار را یکی از مهم‌ترین لوازم برنامه‌ریزی دانست و یادآور شد: آمار یکی از مهم‌ترین ابزار برنامه‌ریزی‌های کلان است و مسئولین با در اختیار داشتن آمار جدید می‌توانند خدمات مطلوب‌تری به مردم ارائه کنند.

این مسئول اضافه کرد: در عرصه بهداشت در اختیار داشتن اطلاعات آماری از جامعه می‌تواند منجر به افزایش خدمات بهداشتی به مردم شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم بیان داشت: ثبت اطلاعات بهداشتی در سامانه سلامت ایرانیان از برنامه‌های جدید وزارت بهداشت است و از این پس برنامه‌ریزی‌های کلان بهداشتی بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سلامت ایرانیان ارائه می‌شود و تمامی مسئولان مراکز باید این مهم را در دستور کار خویش قرار دهند.

قاسمی از برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی ثبت اطلاعات در سامانه سلامت ایرانیان خبر داد و گفت: برای تحقق هر چه بهتر ثبت اطلاعات در این سامانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم نسبت به آموزش ثبت اطلاعات در سامانه سلامت ایرانیان اقدام کرده است.

وی در همین راستا افزود: سامانه خدمات سلامت ایرانیان به عنوان یک ابزار مدیریت اطلاعات، ارایه خدمات دقیق و به موقع را میسر کرده و موجب گستردگی بیش از پیش حیطه خدمات نوین بهداشت و درمان خواهد شد.

در این نشست تعدادی از کارشناسان شبکه بهداشت جم به آموزش شیوه استفاده از خدمات سلامت ایرانیان پرداختند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول