اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تزلزلی در مدیریت استان نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: به جرات اعلام می‌کنم قوی‌ترین شرایط مدیریتی در استان اردبیل حاکم است و هیچ تزلزلی در این زمینه وجود ندارد.

تزلزلی در مدیریت استان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: مسایل حاشیه‌ای مطرح شده بیشتر با هدف پر کردن اوقات فراغت تابستانی مطرح می‌شود که امیدواریم معنویت ماه مبارک رمضان سبب شود حاشیه‌سازی‌ها کم شده و مدیران با تمام ظرفیت و توان خود تنها کار و خدمت را در سر لوحه برنامه‌هایشان قرار دهند.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، پرهیز از کلنگ‌زنی‌های جدید و غنیمت شمردن فرصت‌ها در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت را جزو اهداف و سیاست‌های راهبردی در استان اردبیل برشمرد.

استاندار اردبیل بیان داشت: در دو سال گذشته با تلاش همین مدیران دلسوز بیش از 2 هزار پروژه نیمه تمام در جای جای استان اردبیل تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است که همین سیاست را نیز امسال تعقیب می‌کنیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل به تعیین تکلیف توزیع اعتبارات در سال 91 با رعایت شاخص‌های در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: این شاخص‌ها را به صورت منطقی و اصولی طراحی کرده‌ایم و تلاش شده است بدون هیچ گونه تبعیض و اجحافی اعتبارات عمرانی، جاری و هزینه‌ای در بخش‌ها و شهرستان‌های مختلف توزیع شود.

صابری اظهار داشت: به دلیل آنکه در گذشته‌های دور به هر علت ارائه خدمات ناعادلانه صورت گرفته است برای تعادل‌بخشی در این زمینه سعی کردیم مطابق با برنامه پنجم توسعه سیاست توازن را در پیش گرفته و بر اساس آن مبادله موافقت‌نامه‌ها صورت بگیرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در شرایط کنونی این همت و تلاش مسئولان است که می‌تواند نتیجه این توزیع و تزریق اعتبارات، کار و تلاش و خروجی آن ایجاد رفاه اجتماعی در جامعه باشد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ما با تدوین سند اشتغال استان و با تشکیل جلسات مستمر کمیته‌ها و شورای برنامه‌ریزی استان در مناطق مختلف و مرکز استان به سرعت مبادله‌ موافقت‌نامه‌ها و توزیع اعتبارات را در فاصله‌ کوتاه پس از ابلاغ انجام دادیم تا از اتلاف وقت جلوگیری شده و در فرصت باقیمانده از فصل کاری بتوانیم پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

استاندار اردبیل در ادامه از تزریق 30 درصد اعتبارات عمرانی به حساب دستگاه‌‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری بیان داشت: از مدیران خواسته‌ایم تا احکام افزایش حقوق کارکنان خود را صادر کنند اما پیگیر احیا و احقاق حق استان به ویژه کارکنان در برخورداری از حق محرومیت هستیم که به نظر می‌رسد این موضوع عمدا یا سهواً نادیده گرفته شده که ما این امر را به مسئولان کشوری انعکاس دادیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول