اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه:

راهیان نور گردشگری معنوی را رونق می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت: کاروان‌های راهیان نور گردشگری معنوی در استان را رونق می‌دهند.

راهیان نور گردشگری معنوی را رونق می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد شریف‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در نشست هماهنگی کاروان‌های راهیان نور استان اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی در حفاظت و حراست از مرزها، شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم کرده و رزمندگان اسلام در این منطقه تلاش‌های فراوانی کرده‌اند ولی بسیاری از این تلاش‌ها و جهادها ناشناخته مانده است.

وی با بیان اینکه شناساندن این فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌ها سبب ایجاد فضای معنوی در استان می‌شود، افزود: میزبانی کاروان‌های راهیان نور در استان فرصت مناسبی در شناساندن ایثارگری‌های رزمندگان استان است.

شریف‌نژاد ادامه داد: حضور کاروان‌های راهیان نور در استان گردشگری معنوی را رونق داده و می‌تواند زمینه‌ساز توسعه گردشگری در بخش‌های دیگر شود.

وی با اشاره به محل‌های مورد بازدید این زائران گفت: آماده‌سازی محل و جلوه ورودی شهر به تمثال شهیدان و سرداران شهید آذربایجان، ساماندهی گلزار شهدای ارومیه، آماده‌سازی یادمان سرداران و فرماندهان شهید استان، معرفی پادگان مالک اشتر و قرارگاه حمزه سید الشهدای استان به عنوان نخستین قرارگاه عملیاتی کشور و ایجاد یادمان شهید مهدی باکری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه مسئولان برگزاری این برنامه‌ها قرار گیرد.

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری در میان نسل جوان و نوجوان اهمیت بالایی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد، از این رو بهره‌گیری از راهکارهای مناسب در این زمینه لازم و ضروری است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول