اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ارومیه خبر داد

آذربایجان‌غربی میزبان 100 هزار زائر راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ارومیه گفت: 100هزار زائر در قالب کاروان‌هان راهیان نور از امروز وارد آذربایجان‌غربی می‌شوند.

آذربایجان‌غربی میزبان 100 هزار زائر راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی حجازی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سفر کاروان‌های راهیان نور به آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این کاروان‌ها امروز وارد استان شده و از مناطق عملیاتی استان بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور به مدت شش روز میهمان استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان هستند، تصریح کرد: زائران در قالب دو گروه وارد ارومیه می‌شوند، یک گروه ابتدا وارد استان کردستان می‌شود و بعد از سه روز اقامت در آنجا از طریق شهرستان بانه و سردشت به ارومیه وارد می‌شوند، گروه دیگر نیز مستقیماً وارد ارومیه می‌شوند و بعد از سه روز اقامت در این استان به کردستان می‌روند.

حجازی‌فر گفت: تمهیدات لازم در زمینه اسکان مسافران، برقراری امنیت، فضاسازی مناسب در شهر و ساخت برنامه‌های تبلیغاتی ویژه راهیان نور و فرهنگ‌سازی مناسب از سوی دستگاه‌های اجرایی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی سرزمین مجاهدان خاموش است، خاطرنشان کرد: آذربایجان‌غربی شهدای بسیاری تقدیم اسلام و انقلاب کرده و هر نقطه از خاک استان خاطره شهیدانی است که مجاهدت‌های آن‌ها برای مردم کشورمان تشریح نشده است؛ از این رو این ظرفیت در این منطقه وجود دارد که راهیان نور از مناطق عملیاتی استان دیدن کرده و گردشگری معنوی در این منطقه رونق بگیرد.

حجازی‌فر با اشاره به مجاهدت‌های مردم کرد استان بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب همواره تلاش می‌کنند این نکته را القاء کنند که مردم کرد همراه انقلاب نیستند، در صورتی که رشادت‌های کردها در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده سپاه ارومیه شناسایی مناطق عملیاتی استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به منظور حفظ ارزش‌های دینی جوانان استان و نشان‌دادن رشادت‌های آن‌ها مانند باکری و امینی و همچنین تلاش‌های مردم استان در کشور باید راهیان نور به نحو احسن در استان اجرا شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول