اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه قائم ‌آل محمد(عج) سمنان:

اردوهای راهیان‌نور دانش‏آموزی در سمنان تقویت می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اعلام کرد: اردوهای راهیان‌نور دانش‏آموزی در استان سمنان تقویت می‏شود.

اردوهای راهیان‌نور دانش‏آموزی در سمنان تقویت می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی احمدیان ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان حوزه‏های مقاومت بسیج دانش‏آموزی و سرمربیان آمادگی دفاعی مدارس استان سمنان که در سازمان بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه بسیج دانش‏آموزی بین اقشار مختلف بسیج با اهمیت بوده و بسیج دانش‏آموزی ستونی برای نیل به مراحل بعدی بسیج تلقی می‏شود.

وی گفت: باید با نیازسنجی و شناخت کامل قشر نوجوان و جوان دانش‏آموز در شرایط کنونی و جنگ نرم، با آگاه‏سازی، برنامه‏ریزی و عملکرد فرهنگی مناسبت پا به میدان نهاد و نسل جوان را به مسیر اصلی انقلاب هدایت کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان حرکت عظیم فرهنگی اردوی راهیان‌نور دانش‏آموزی را در سطح استان مثبت ارزیابی کرد و کسب رتبه برتر در سطح کشور را حاصل زحمات و تلاش‏های فرماندهان حوزه‏های مقاومت بسیج دانش‏آموزی و سرمربیان آمادگی دفاعی دانست.

احمدیان با اشاره به مطالبات امام خامنه‏ای از مسئولان و مدیران، مأموریت و وظیفه اصلی اقشار بسیج به خصوص بسیج دانش‏آموزی در سال 1391 را تشکیل و تقویت حلقه‏های صالحین با رویکرد تربیتی، فرهنگی و نیز پرداختن به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: مدیران باید به این امر مهم توجه کنند و در تحقق اهداف صالحین، اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تأثیر عملکرد حلقه‏های صالحین در سطح جامعه مطلوب است،‌ عنوان کرد: وجود این حلقه‏ها در سطح مدارس و برنامه‏ریزی و اداره آن توسط دانش‏آموزان فرصت مناسبی برای اجرا و تحقق بعضی از برنامه‏ها مانند اردوی راهیان‌نور و اجرای اثربخش نظام تربیتی شجره طیبه صالحین است.

مسئول بنیاد تعاون بسیج استان سمنان نیز به عملکرد مؤسسه خدماتی علمی و آموزشی "رزمندگان اسلام" استان سمنان اشاره کرد و گفت: بهره‏گیری از ظرفیت‏های موجود علمی و آموزشی در این مؤسسه، تبلیغ و ترویج آن بین خانواده‏ها و دانش‏آموزان و افزایش رغبت دانش‏آموزان در گرایش به استفاده از خدمات این مؤسسه از وظایف بسیج دانش‏آموزی است.

وی بر تعامل هر چه بیشتر حوزه‏های بسیج دانش‏آموزی با نمایندگی مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام در شهرستان‏ها تأکید کرد.

هم‌چنین داریوش جلالی، مسئول مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام استان در سخنانی رویکرد مؤسسه علمی رزمندگان در سال 91 را خدمت‏رسانی، الگوسازی و ایجاد بستر مدرسه‏سازی و مدرسه‏مداری عنوان کرد.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول