اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهمیرزاد:

شناخت انقلاب مهدوی وظیفه منتظر واقعی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهمیرزاد گفت: شناخت انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) وظیفه منتظر واقعی در زمان غیبت است.

شناخت انقلاب مهدوی وظیفه منتظر واقعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، حجت‌الاسلام محمد روشن‌بین در جمع شمار زیادی از مردم و نمازگزاران شهمیرزادی اظهار داشت: قیام و انقلاب جهانی حضرت مهدی، انقلابی گسترده و فراگیر است.

وی افزود: قیام حضرت مهدی(عج) قلمرو عظیمی از اقوام گذشته، حال و آینده در برمی‌گیرد و هر کدام از آنها در سلک سرباز و کارگزار لشکر حضرت مهدی (عج) انجام وظیفه می‌کنند.

امام جمعه موقت شهمیرزاد به بیان وضع دوران آخر‌الزمان پرداخت و با بیان وظیفه مسلمانان در زمان غیبت ایشان بیان کرد: وظیفه ما نسبت به امام زمان در دو مرحله کسب معرفت و شناخت نسبت به امام زمان(عج) و محبت به امام زمان(عج) در همه مراحل زندگی است.

روشن‏‌بین افزود: معرفت به امام زمان(عج)، شناخت نسبت به تمام ابعاد زندگی آن امام است و اگر معرفت و شناخت به ایشان در مردم ایجاد شود، تلاش برای ظهور ایشان نزدیک‏‌تر شده و باعث ترک گناهانی می‌شود که منجر به غیبت آن حضرت می‌شود.

یک کارشناس مذهبی نیز اظهار داشت: بزرگ‏‌ترین وظیفه بانوان امروز در زمان غیبت امام زمان(عج)، حفظ حجاب و تقواست.

آمنه صفایی افزود: علاقه‏‌مندان و شیعیان امام زمان(عج) نباید لحظه‌ای از حضرت غافل باشند، بلکه باید همیشه یاد و ذکر او در زندگی دوست‌داران آن حضرت موج بزند، همان‏طور که امام علی(ع) فرمودند «هر کسی چیزی را دوست بدارد، همواره نام آن را بر زبان دارد».

وی با تأکید بر برگزاری پرشکوه مراسم گرامیداشت جایگاه حضرت مهدی(عج) گفت: دعاها زمزمه‌های عاشقانه هستند که در آن با معشوق خود ارتباط برقرار می‌کنیم و به یاد امام زمان اشک از دیدگان ما جاری می‌شود.

این کارشناس مذهبی اظهار داشت: امام زمان(عج) نیز از یاد شیعیان خود غافل نیست و اگر در همه امور به یاد آن حضرت باشیم، مورد لطف و عنایت ایشان قرار خواهیم گرفت.

صفایی بیان داشت: یکی از نشانه‌های دوستی، محزون بودن در فراق و دوری از دوست و محبوب است که یقیناً علاقه‏‌مندان به امام زمان(عج) در دوران غیبت حضرت در فراق ایشان اندوهگین و چشم انتظار فرج هستند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول