اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از توقف صدور روادید از کشور عربستان

3800 زائر اصفهانی منتظر صدور روادید سفر به سرزمین وحی هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: فردا تکلیف سه هزار و 800 زائر اصفهانی برای سفر به سرزمین وحی با اعلام تصمیم صدور یا عدم صدور روادید از سوی کشور عربستان مشخص می‌شود.

3800 زائر اصفهانی منتظر صدور روادید سفر به سرزمین وحی هستند

علی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد آخرین وضعیت اعزام زائران عمره مفرده از استان اصفهان اظهار کرد: آخرین گروه اعزامی زائران اصفهانی به مکه دیروز از استان اصفهان به مکه اعزام شدند که روادید سفر آنها از گذشته صادر شده بود.

وی  با بیان اینکه هنوز دلیل عدم صدور روادید از سوی کشور عربستان مشخص نیست، افزود: از سوی سازمان حج و زیارت کشور هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر تعداد صدور روادید و نیز زمان اعزام از سوی کشور عربستان صادر نشده است.

سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر 3 هزار و 800 نفر زائر اصفهانی در غالب 26 کاروان منتظر صدور اعزام به مکه تا ماه مبارک رمضان هستند.

وی تصریح کرد: احتمال می‌رود فردا آخرین وضعیت در مورد اعزام زائران تا آخرین گروه که 28 تیرماه است مشخص شود.

سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه برخی از زائران برای مشخص شدن تکلیف خود به سازمان حج و زیارت مراجعه می‌کنند، گفت: از 31 خرداد عربستان دادن روادید را متوقف کرد و پنجشنبه گذشته قول داده است که دوباره صدور روادید از سرگیری شود، اما هنوز زمان دقیقی مشخص نکرده است.

وی گفت: زائران باید منتظر تصمیم از سوی کشور عربستان مبنی بر صدور روادید باشند چرا که طبق قراردادی بین زائر و سازمان حج و زیارت در صورتی که عربستان روادید صادر کند زائر اعزام می‌شود در غیر این صورت سازمان حج و زیارت اقدامی نمی‌تواند انجام دهد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول