اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری گرگان خبر داد

انعقاد قرارداد با وکلای دادگستری برای مشاوره حقوقی رایگان در گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان گرگان گفت: با 94 وکیل برای حضور در واحد ارشاد و معاضدت قضایی مرکز استان قرارداد منعقد شد.

انعقاد قرارداد با وکلای دادگستری برای مشاوره حقوقی رایگان در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، عزت‎الله حمزه‎نژاد با بیان اینکه هر روز دو وکیل به صورت ثابت در این واحد، پاسخگوی سوالات حقوقی مردم هستند اظهار داشت: با استقرار روزانه دو وکیل در دادگستری گرگان، مشاوره حقوقی رایگان به مراجعان ارائه می‎شود.

وی تصریح کرد: مردم می‎توانند برای مشاوره حقوقی با این افراد، از ساعت 8 صبح تا 14 عصر به واحد ارشاد و معاضدت قضایی دادگستری گرگان واقع در میدان شهرداری، ابتدای خیابان شهید بهشتی مراجعه کنند.

رئیس دادگستری شهرستان گرگان گفت: به منظور کمک به مردم و تسهیل در پاسخگویی به سوالات و مسائل حقوقی آنان با 94 وکیل برای حضور در واحد ارشاد و معاضدت قضایی شهرستان قرارداد منعقد شده است تا با استقرار در این واحد به مراجعه‎کنندگان، مشاوره دهند.

حمزه‎نژاد به آمار ورودی سه ماه نخست سال جاری شوراهای حل اختلاف این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از 4 هزار پرونده وارد شعب شورای حل اختلاف این شهرستان شده است.

وی افزود: این پرونده‎ها در 23 شعبه شهری و روستایی این شهرستان رسیدگی شده است.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول