اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه:

میانگین رسیدگی در محاکم حقوقی استان کرمانشاه 93 روز است

خبرگزاری فارس: معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه گفت: میانگین رسیدگی در محاکم حقوقی استان کرمانشاه 93 روز است و در جایگاه 11 کشوری هستیم.

میانگین رسیدگی در محاکم حقوقی استان کرمانشاه 93 روز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن مرادی‌فر در نشستی مطبوعاتی که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در سالن جلسات دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جرائم خاص در سال 89 در استان 12 هزار و 859 پرونده بود که در سال 90 به 10 هزار و 827 پرونده رسیده است و این مسئله نتیجه برخورد قاطع و به‌موقع نسبت به این جرائم است.

مرادی‌فر تصریح کرد: اثر این بازدارندگی کاهش 2 هزار و 32 پرونده بود و جای بسی خرسندی است که با توجه به افزایش جمعیت باید این جرائم افزایش پیدا می‌کرد که در استان کرمانشاه با کاهش قابل توجهی روبرو بوده است.

معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه افزود: سال 89‌، 137 هزار و 498 پرونده در شوراهای حل‌اختلاف استان کرمانشاه مختومه شد که این پرونده‌‌‌‌‌ها در سال 90 به 144 هزار و 490 پرونده مختومه رسید.

وی افزود: در بحث مکانیزاسیون دادگستری استان در ابتدای سال90 رتبه 28 کشوری را داشت که در پایان سال این رتبه به جایگاه 12 کشوری ارتقا پیدا کرد.

معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه گفت: میانگین رسیدگی در محاکم حقوقی استان کرمانشاه 93 روز است که رتبه 11 کشوری هستیم.

وی با بیان اینکه در دادگاه تجدیدنظر میانگین رسیدگی به پرونده‌ها 74 روز است، گفت: میانگین رسیدگی در دادگاه انقلاب 19 روز و رتبه استان کرمانشاه 4 کشوری است.

مرادی‌فر میانگین رسیدگی در محاکم خانواده را 50 روز اعلام کرد و گفت: دادگاه خانواده در استان در رسیدگی به پرونده‌ها رتبه 4 کشور را دارا است.

وی میانگین رسیدگی را در شعب دادیاری 10 روز و رتبه دادیاری استان را در کشور دوم دانست.

معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه در پایان میانگین رسیدگی در دادگاه‌های جزایی را 78 روز با رتبه 12 کشور اعلام کرد‌.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول