اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اسکودا:

حقوقدانان باید از ابعاد حقوقی جزایر سه‌گانه خلیج فارس آگاه شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اسکودا گفت: همه حقوقدانان باید از ابعاد حقوقی جزایر سه‌گانه خلیج فارس آگاه شوند.

حقوقدانان باید از ابعاد حقوقی جزایر سه‌گانه خلیج فارس آگاه شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی مندنی‌پور در همایش تبیین حقوق حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج فارس که با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی وادی‌خیل رئیس کانون وکلای استان قزوین‌، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، جمعی از وکلای و اصحاب رسانه این استان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: وکلا وظیفه دارند حامی حقوق شهروندان ایرانی در همه کشورهای جهان باشند و در صورت نادیده گرفتن حقوق شهروندی آن را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: حقوق‌دانان باید با شناخت مسائل حقوقی جمهوری اسلامی ایران و بین‌المللی آماده مقابله با هرگونه توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

این مسئول ادامه داد: نام خلیج فارس در تاریخ ماندگار است و برای حمایت از منافع ملی کشور همه مسئولان و دست‌اندرکاران با هم همکاری دارند.

مندنی‌پور با اشاره به حساسیت موضوع جزایر سه‌گانه عنوان کرد: حقوق‌دانان باید از ابعاد حقوقی جزایر سه‌گانه خلیج فارس آگاهی داشته باشند.

وی تشریح کرد: باید متخصصان حوزه‌های گوناگون برای حفظ منافع ملی با هم همکاری کنند و در راستای این مهم تلاش کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شعار کانون وکلای دادگستری دفاع از حقوق ملت شریف ایران است و این مهم در راستای مصالح و اهداف نظام قرار دارد.

رئیس اتحادیه کانون سراسری وکلای دادگستری ایران یادآور شد: برگزاری چنین همایش‌هایی که در آن به حفظ تمامیت ارضی پرداخته می‌شود ضرورت بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول