اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل راه آهن شمال‌غرب:

افزایش 595 درصدی تناژ بارگیری راه‌آهن شمال‌غرب

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل راه‌آهن شمال‌غرب از افزایش 595 درصدی تناژ بارگیری شده اداره کل راه‌آهن شمال‌غرب خبر داد.

افزایش 595 درصدی تناژ بارگیری راه‌آهن شمال‌غرب

محمدرضا قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بارزترین بخش عملکردی اداره کل راه‌آهن شمال‌غرب در سه ماهه نخست سال جاری افزایش 595 درصدی تناژ بارگیری شده است.

وی با بیان اینکه تناژ بارگیری شده این اداره کل در سه ماهه نخست سال گذشته 9 هزار و 723 تن بود، افزود: با تلاش و کوشش مضاعف و شبانه‌روزی همکاران به 67 هزار و 595 تن رسید.

سرپرست اداره کل راه‌آهن شمال‌غرب از افزایش 595 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل در زمینه بارگیری از این منطقه خبر داد و یادآور شد: این میزان نشان‌دهنده افزایش207 درصدی نسبت به برنامه تعیین شده است.

وی با تشریح روند انجام پروژه‌های عمرانی راه‌آهن شمال‌غرب‌، از پیشرفت 60 درصدی پروژه در حال احداث ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره خبر داد.

قربانی با اشاره به پیشرفت 50 درصدی ایستگاه راه‌آهن هشترود‌، تصریح کرد: عملیات ساخت ترمینال مسافری شماره دو راه‌آهن زنجان نیز آغاز شده است.

وی از اتمام عملیات پروژه پایانه حمل ترکیبی فرآورده‌های نفتی ایستگاه راه‌آهن مراغه تا شهریور ماه سال جاری خبر داد و یادآور شد: این ایستگاه در هفته دولت افتتاح می‌شود.

سرپرست راه‌آهن شمال‌غرب تعداد مسافر جابه‌جا شده راه‌آهن شمال‌غرب را نیز 851 هزار و 812 نفر عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای جابه‌جایی مسافران انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد تابستانی راه‌آهن شمال‌غرب یادآور شد: وظیفه این ستاد را نظارت بر امور سیر و حرکت ناوگان مسافری و باری‌، ارتقای ایمنی و اجرای دستورالعمل‌های صادره از طرف مرکز است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول