اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان میانه:

مردم با اختلافات جزئی وقت دستگاه قضایی را تضییع نکنند

خبرگزاری فارس: دادستان میانه از مردم خواست تا مسائل جزئی را به صورت ریش‌سفیدانه در بین خود حل کرده و با پرونده‌های کوچک وقت دستگاه قضا برای رسیدگی به پرونده‌های بزرگ را تضییع نکنند.

مردم با اختلافات جزئی وقت دستگاه قضایی را تضییع نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، حسین محرمی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان عملکرد دادستان میانه از ورود چهار هزار و 840 فقره پرونده به دادستانی و مختومه شدن چهار هزار و 616 فقره از آنها طی سه ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

وی، مبارزه با پدیده زشت زمین‌خواری، برخورد شدید با اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم برای عبرت سایران، دفاع از بیت‌المال و اموال عمومی از جمله بسترهای رودخانه، مراتع ملی، اراضی دولتی تصرف شده توسط اشخاص را از جمله عملکردهای دادسرای میانه عنوان کرد. 

محرمی گفت: حل مشکل معارضان کمربند شمالی، طرح راه‌آهن میانه - اردبیل و حل مشکلات حقوقی اجتماعی طرح‌های دولتی و همکاری با ادارات برای اجرایی شدن طرح‌ها در اسرع وقت و عدم تضییع بیت‌المال از دیگر عملکردهای دادسرای میانه بوده است.

وی تخریب بیش از 20 واحد ساخت و ساز غیرمجاز اعم از منازل مسکونی و گاوداری در انتهای شهرک امام و تخریب یک واحد خانه فساد و یک مرکز استعمال مواد مخدر با حضور دادستانی در راستای امنیت و آسایش مردم و احداث کمپ ترک اعتیاد به نام "دهکده رهایی" که از لحاظ تجهیزات و امکانات در سطح استان بی‌نظیر است را به عنوان عملکرد دادسرا مطرح کرد.

دادستان میانه از مردم خواست تا مسائل کوچک و جزئی را به صورت ریش‌سفیدانه بین خود حل کرده و با پرونده‌های جزئی اوقات رسیدگی به پرونده‌های بزرگ را تضییع نکنند.

محرمی اظهار کرد: مردم هوشیار باشند و در مورد اراذل و اوباش و مراکز فساد موارد مشاهده شده و اطلاعات خود را به صورت استشهادنامه‌ای در محل تنظیم کرده و برای رسیدگی و اقدام لازم به دادسرا ارجاع دهند.

وی در ادامه به خانواده‌ها تاکید کرد تا مراقب فرزندان خود و به خصوص شرب‌خمر آنها باشند زیرا ریشه اکثر جرایم در شرب‌خمر است.

محرمی، از مسئولان ادارات و ارگان‌های دولتی خواست تا بر حفظ اموال عمومی تحت حیطه خود حساسیت داشته و تدابیر لازم برای حفظ آنها از تصرفات اشخاص حقیقی و حقوقی به عمل آورده و در صورت نیاز به اقدام قضایی در اسرع وقت اقدام کنند. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول