اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز:

جرایم ویژه تابستان در شیراز کنترل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز بر لزوم تمرکز ویژه و کنترل برخی جرائم با توجه به آغاز فصل تابستان تاکید کرد.

جرایم ویژه تابستان در شیراز کنترل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، محمدحسن سپاسدار در نشست ویژه شورای پیشگیری از وقوع جرم شیراز با اشاره به آغاز تعطیلات تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین حضور مسافران در شهر مقدس شیراز ضرورت پاکسازی پارک‌ها و اماکن تفریحی و رفاهی شیراز را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود تا مسافران تابستانی و خانواده‌ها بتوانند به راحتی و در آرامش کامل از فضای تفریحی پارک‌ها و اماکن گردشگری استفاده کنند.

وی ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی را یکی از اولویت‌های مهم همکاری مشترک سازمان‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: با ساماندهی این خودروها در سطح شهر شیراز می‌توانیم شاهد کاهش بسیاری از جرائم باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس نیز گفت: باید به منظور اعمال نظارت بهتر و ساماندهی خودروهای شخصی مسافربر هر چه سریع‌تر طرح تجهیز تمام اتومبیل‌های مسافربری به سیستم GPS اجرایی شود.

احمد رحمانیان همچنین خواستار اعمال قانون خودروهای فاقد مجوز مسافربری توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شد.

فرمانده انتظامی شیراز از کاهش آمار وقوع جرائم و افزایش کشفیات پلیس در سال جاری خبر داد.

محمد انصاری با تاکید بر جمع‌آوری معتادان گفت: طرح ویژه در این مورد اجرا می‌شود و با جمع‌آوری و ساماندهی معتادان آمار سرقت‌های خرد نیز کاهش می‌یابد.

همچنین در ادامه نشست ویژه پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه شیراز نماینده صدا و سیمای مرکز فارس از آمادگی این سازمان در راستای آگاه‌سازی مردم و ساخت برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با موضوع پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

در پایان بر لزوم همکاری مشترک شهرداری شیراز، سازمان تاکسی‌رانی، سپاه فجر استان فارس، پلیس امنیت اخلاقی و اتحادیه برخی از اصناف شیراز به منظور پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها تاکید شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول