اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان قزوین:

کبدی‌کاران قزوین عازم رقابت‌های ساحلی کشور شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان قزوین از اعزام تیم کبدی جوانان این استان به نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی جوانان کشور خبر داد.

کبدی‌کاران قزوین عازم رقابت‌های ساحلی کشور شدند

محسن جواهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم کبدی استان قزوین با ترکیبی 8 نفره راهی این رقابت‌ها شده، اظهار کرد: این مسابقات از امروز با حضور 26 تیم در بندرعباس آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم‌های دولت‌آباد الف و ب، اصفهان، هیئت کبدی گلستان، نقده، قزوین، آذربایجان شرقی، کلات، کبودرآهنگ، همدان، لرستان، سمنان، یزد، مازندران، ایلام الف و ب، ورزنه اصفهان، بندر خمیر هرمزگان، اترک هرمزگان، سپاه امام سجاد هرمزگان، پست بانک قم، چناران خراسان رضوی، تهران، فارس، شهرداری زهک سیستان و بلوچستان، شهدای جزینک سیستان و بلوچستان، عمران‌سازان جوان اصفهان و بهاران از تیم‌‌ها شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند.

جواهری با اشاره به حضور تیم‌های قدرتمند کبدی کشور از جمله سیستان و بلوچستان در این مسابقات، تأکید کرد: سطح برگزاری این رقابت‌ها بسیار بالا است و امیدوارم جوانان کبدی کار استان قزوین بتوانند نمایش خوبی از خود در این رقابت‌ها بر جای بگذارند.

رئیس هیئت کبدی استان قزوین در خاتمه یادآور شد: کبدی استان قزوین در حال حاضر روند رو به رشدی را تجربه می‌کند و قطعا با تلاش و برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته، می‌توان به آینده این رشته ورزشی در استان قزوین امیدوار بود.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول