اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رفاه حال گردشگران

حاشیه تالاب برم‌الوان بهمئی ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش گرمسیر شمالی شهرستان بهمئی گفت: با همکاری مردم و اداره بنیاد مسکن با احداث یک بوستان، حاشیه تالاب برم‌الوان به زودی ساماندهی می‌شود.

حاشیه تالاب برم‌الوان بهمئی ساماندهی می‌شود

اسماعیل یزدان‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی به ارائه گزارشی از خدمات صورت گرفته دولت نظام اسلامی در این بخش پرداخت و اظهار داشت: در حوزه آب حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق 170 متر و دبی 30 اینچ در ثانیه، احداث خطوط انتقال آب به روستای دره خر زهره، تی‌تپ، آب‌الوان، آبسل، طلاگه علیا و سفلی، بنه آخوند و تعویض شبکه داخلی آب آشامیدنی روستاهای برم‌الوان بنه آخوند، احداث خط انتقال آب از ده قیام به روستاهای شیلاب‌دان، تلخه‌دان و آبرسانی سه ماهه با تانکر برای روستاهای برم‌الوان تا زمان رفع آلودگی و نصب دستگاه کلر‌زنی اتوماتیک از خدمات خوب دولت به این مناطق بود که باید به آن‌ها اشاره کرد.

وی متذکر شد: در بخش کشاورزی انقلاب بزرگی صورت گرفت که می‌توان به احداث ایستگاه پمپاژ آب سر‌آسیاب، احداث پمپاژ آب برای روستای طلاگه، احداث کانال‌های کشاورزی دو آب، دو شاهی چهاربرد و بردمن اشاره کرد.

بخشدار بخش گرمسیر شمالی شهرستان بهمئی کلاس‌های آموزشی ترویجی جهاد کشاورزی را بسیار مفید خواند و گفت: پرورش قارچ، پرورش مرغ محلی، زنبور عسل و پرورش بوقلمون در سطح بسیار خوبی رواج پیدا کرده و جواب خوبی داده است.

یزدان‌دوست گریزی به خدمات صورت گرفته بنیاد مسکن زد و تصریح کرد: آسفالت خیابان‌های سرآسیاب، جدول‌گذاری و احداث دیوار حائل در چند نقطه از جمله ورودی سرآسیاب، سنگ‌فرش پیاده‌روهای سرآسیاب، آسفالت خیابان اصلی آب‌الوان، تهیه طرح هادی توسط شرکت مشاور بنیاد مسکن برای روستاهای پات، دوراک، طلاگه علیا و سفلی، کچلون، برم‌الوان و اجرای قسمتی از طرح هادی در روستای ده‌بنار به صورت جهادی صورت گرفته است.

بخشدار بخش گرمسیر شمالی شهرستان بهمئی تصریح کرد: طرح ساماندهی تالاب برم‌الوان به زودی شروع می‌شود که کناره‌های آن با همکاری مردم تعریض خواهد شد و یک بوستان بسیار خوب با همکاری اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهمئی جهت رفاه حال مردم به خصوص گردشگران در آن منطقه احداث می‌شود.

وی در حوزه راه اشاره‌ای به آسفالت روستای کچلون، تعریض جاده امامزادگان سید اسد‌الله و سید ابراهیم و احداث جاده جدید سرآسیاب به برم‌الوان داشت و ابراز کرد: پی‌گیر ساخت پل ارتباطی سرآسیاب به آب‌الوان هستیم و احداث جاده بنه آخوند به کان‌سفید و لنده را توسط قرارگاه خاتم از بزرگترین خدمات نظام اسلامی در چند دهه اخیر به این خطه می‌دانیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول