اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

تقویت مبانی دینی توطئه‌ دشمنان را نقش بر آب می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت مبانی دینی توطئه‌های فرهنگی و تحریم‌های دشمنان را برای همیشه نقش بر آب می‌کند.

تقویت مبانی دینی توطئه‌ دشمنان را نقش بر آب می‌کند

آیت‌الله علی اسلامی در حاشیه یادواره شهدای شهر شال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه تقویت هر چه بیشتر مبانی اعتقادی و دینی موجب شکست طرح‌های ضدفرهنگی مستکبران می‌شود، اظهار کرد: باید از تمام سعی و تلاش خویش برای مقابله با توطئه‌ها و شبیخون‌های دشمنان استفاده کرده و از هیچ کوششی نیز دریغ نکنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: وحدت و انسجام در هر زمان می‌تواند پیش‌برنده اهداف انقلاب اسلامی باشد و دشمنان را در اهداف و مقاصد پلید خود مأیوس و شکست خورده کند که در این زمینه باید با تمام قوا به استحکام این وحدت کمک کنند.

وی با بیان اینکه اشاعه و تبلیغ فرهنگ اسلامی امروز وظیفه‌ای است که بر عهده آحاد ملت و مسئولان قرار داد، تصریح کرد: امروز ضرورت دارد تا با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح زمینه برای اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان فراهم شده و ملت‌های دیگر جهان با دین مبین اسلام آشنا شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز در حال افزایش است، بیان کرد: قطعا مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با قدرت و اراده معنوی خویش راه انقلاب و اسلام را تداوم بخشیده و سبب شکست دشمنان می‌شوند.

اسلامی ادامه داد: جوانان و نوجوانان وظیفه دارند که با فراگیری اصول و ارزش‌های اسلامی در زمینه مستحکم‌تر کردن عقاید و باور‌های خود گام برداشته و موجب عزت اسلامی شوند زیرا تنها راه مقابله با تحریم‌ها، فشارها و تهدیدهای دشمنان همین افزایش قدرت مکتبی است.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام همواره به مسلمانان سفارش کرده تا با اراده و ایمان معنوی سبب توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه اسلامی شوند، عنوان کرد: باید با تعامل و همکاری میان مسئولان زمینه برای تحقق وعده نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف فراهم شده و مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم  سازندگی و آبادانی هرچه بیشتر در روستاها و نقاط دور افتاده کشور بیان کرد: امروز ضرورت دارد که با بهره‌گیری از توان‌های داخلی در راستای خدمات‌رسانی به مردم کشور گام برداشت و تبلیغات دشمنان و معاندان را نابود کرد و این از مهم‌ترین وظایف دولت است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول