اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی

ستاد پروژه مهر 91 در کردستان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: ستاد پروژه مهر 91 در آموزش و پرورش کردستان تشکیل و فعالیت‌های این ستاد به منظور برنامه‌ریزی و آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی آغاز شد.

ستاد پروژه مهر 91 در کردستان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و دبیر ستاد پروژه مهر استان در نشست مشترک شورای معاونان و کمیته برنامه‌ریزی اداره کل با اعلام این خبر به تشریح دستورالعمل پروژه مهر 91، ضرورت اجرایی آن به منظور آماده‌سازی واحد‌های آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی‌، دانش‌آموزان‌، فضاهای آموزشی و تجهیزات پرداخت‌.

طالب محمدی از تشکیل ستاد استانی پروژه مهر و ستادهای شهرستانی به منظور پیگیری مفاد دستورالعمل خبر داد و اظهار کرد: پنج کمیته سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی زیر نظر ستاد، کلیه برنامه‌های مربوط به بازگشایی مدارس را در طول تابستان برابر شرح وظایف محوله پیگیری می‌نمایند.

وی در ادامه به معرفی اعضای ستاد استانی، شهرستان و واحدهای آموزشی و تشریح وظایف کمیته‌های پنج‌گانه ستاد پروژه مهر پرداخت و بر پیگیری جدی فعالیت‌ها تاکید کرد.

وی گفت: به منظور ارزیابی فعالیت کمیته‌های ستاد پروژه مهر و اقدامات ستاد شهرستان‌ها و مناطق و برنامه‌های مدارس، گروه‌های نظارت و راهنمایی تشکیل و برابر چک لیست از فعالیت‌های انجام شده ارزیابی به عمل خواهد آمد.

معاون آموزش متوسطه در پایان با اشاره به فعالیت ستاد پروژه مهر استان در سال 90 خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی به عمل آمده از سوی ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش، استان کردستان در سال گذشته موفق به کسب رتبه عالی در اجرای پروژه مهر شد. 

محمدی بیان کرد: در راستای اجرای پروژه مهر باید فرهنگیان همکاری لازم را داشته باشند و زمینه رسیدن به اهداف مورد نظر را فراهم کنند.

در پایان این نشست شرکت‌کنندگان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص پروژه مهر 91 اعلام کردند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول