اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی خبر داد

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در گردشگری گرمی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: فعالان بخش خصوصی سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری شهرستان گرمی حمایت می‌شوند.

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در گردشگری گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی صبح امروز در جلسه بررسی راهکارهای توسعه گردشگری شهرستان گرمی اظهار داشت: این حمایت‌ها برای سرمایه‌گذاران در منطقه گردشگری گیلارلو بیشتر است و هر فعال بخش خصوصی که برای ایجاد امکانات تفریحی جدید در منطقه گیلارلو اقدام کند حمایت خاص می‌شود.

وی گرمی را دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری اعلام کرد و افزود: قزل‌قلعه‌سی، هاچا تپه‌سی، آقاعلی تپه‌سی تپه مطلب، اسلام تپه‌سی و قلعه یل‌سویی که بیشتر آنها مربوط به دوره اشکانی است جاذبه‌های فراوانی را به گرمی بخشیده که همه این مناطق علاوه بر زیبایی نیازمند مدیریت نیز هستند.

صحرایی با بیان اینکه تقویت حوزه گردشگری منجر به افزایش مدت اقامت گردشگران نیز خواهد شد، ابراز داشت: در تعطیلات نوروزی امسال بیش از 41 هزار گردشگر وارد گرمی شدند که این آمار 30 درصد رشد را نشان می‌دهد.

فرماندار گرمی در ادامه از توسعه منطقه گردشگری گیلارلوی این شهرستان با تخصیص یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار خبر داد.

صحرایی بیان داشت: سال گذشته برای تامین روشنایی منطقه گردشگری گیلارلو یک میلیارد و 500 میلیون ریال اختصاص یافته بود که بخش عمده آن اجرا شده و توسعه روشنایی گیلارلو برای جذب کامل اعتبار مذکور ادامه دارد.

و با اشاره به قابلیت این منطقه گردشگری در جذب گردشگر گفت: دریاچه زیبا، موقعیت جغرافیایی مناسب، آلاچیق‌ها و کمپ‌های اقامتی و امکانات تفریحی از جمله قایق سواری، گیلارلو را به قطب گردشگری گرمی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود بر لزوم توسعه منطقه گیلارلو توسط ادارات ذیربط تاکید کرد. 

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول