اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای آذربایجان‌غربی مطرح کرد

نارضایتی هیئت شنا از واگذاری استخرها به بخش‌ خصوصی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای آذربایجان‌غربی گفت: واگذاری استخرهای شنا به بخش‌های خصوصی موجب نارضایتی ورزشکاران و مسئولان هیئت شنای استان است.

نارضایتی هیئت شنا از واگذاری استخرها به بخش‌ خصوصی

میرمحمد کاشف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه استخرهای شنا برای دو هیئت شنا و نجات غریق قابل استفاده است، اظهار داشت: اغلب استخرهای شنا به بخش‌های خصوصی واگذار شده است، هر چند استخر شهید باکری مختص هیئت است اما با توجه به استقبال فراوان ورزشکاران از این رشته به ویژه در فصل تابستان یک استخر جوابگوی ورزشکاران حرفه‌ای و شناگران مبتدی نیست.

وی با اشاره به وضعیت استخرهای موجود در استان، افزود: واگذاری استخرها به بخش‌های خصوصی موجب می‌شود تا مسئولان دید انتفاعی به این مسئله داشته باشند و ورزشکاران این رشته در زمان‌های بسیار کم و نامناسب از هفته به تمرین بپردازند.

کاشف تصریح کرد: برنامه‌های هیئت شنای استان به دلیل ابلاغ نشدن تقویم ورزشی شنا در طول سال ناقص و بدون هدف است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری درجه سه آقایان و بانوان، خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها با حضور 80 نفر در شهرستان‌های ارومیه و میاندوآب تشکیل شد.

کاشف ادامه داد: همچنین دو کلاس بازآموزی برای مربیان کارت‌دار در شهرستان‌های ارومیه و بوکان به منظور ارتقای سطح علمی آنها برگزار شد.

رئیس هیئت شنای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بیشتر مخاطبان این رشته در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان هستند، گفت: هیئت شنای استان در سال 89 نایب قهرمان کشور شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های ورزشی هیئت در سال جاری گفت: برگزاری جلسه مجمع عمومی هیئت شنای استان با حضور مسئولان هیئت شنای استان و شهرستان‌ها، اعزام تیم واترپلو 11 و 12 سال به کرمانشاه، برگزاری مسابقات شنای قهرمانی استان از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سال جاری است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول