اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس:

دولت بعدی در بخش اجرایی زبل‌تر باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رشت در مجلس گفت: دولت بعدی که بر سر کار می‌آید باید خود را در بخش اجرایی لاغرتر و زبل‌تر کند.

دولت بعدی در بخش اجرایی زبل‌تر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی جعفرزاده عصر چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به بحث مدیریت واحد شهری اظهار کرد: دولت‌ها تا زمانی که نگاه انحصارطلبی داشته باشند در مدیریت واحد شهری به نتیجه نمی‌رسیم.

وی به برنامه توسعه سوم کشور اشاره کرد و افزود: دولت باید دستگاه‌های خود را به شوراها واگذار می‌کرد اما این امر تاکنون اتفاق نیفتاده است.

جعفرزاده با بیان اینکه دولت‌ها بهانه می‌آورند که شوراها موفق عمل نکرده‌اند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در مدت باقیمانده از عمر دولت کنونی برنامه‌های مانده از برنامه سوم توسعه کشور اجرایی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس بخشی از مشکلات را ناشی از ضعف مدیریت در بخش‌هایی از کشور دانست و بیان کرد: دولت بعدی که بر سر کار می‌آید باید خود را در بخش اجرایی لاغرتر و زبل‌تر کند.

وی حجم عظیم پروژه‌های نیمه‌تمام را ناشی از سوء مدیریت خواند و بیان کرد: مشکلات در دو بخش قوانین و مقررات و اجرایی هستند.

جعفرزاده با اشاره به مشکلات اعضای شورای شهرستان رشت اظهار کرد: شورای مذکور کمیته‌ای تشکیل دهد و مشکلات را از طریق این کمیته به نمایندگان برای انتقال به مسئولان ارائه کند.

نماینده مردم رشت در مجلس بر نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تعیین تکلیف طرح‌ها تاکید کرد و یادآور شد: تکالیف دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌ها باید مشخص شود.

وی خواستار پاسخگویی مسئولان در برابر مشکلات مردم شد و اذعان کرد: مردم شهرستان رشت در بخش گازرسانی دچار مشکل هستند و عوامل شرکت گاز در این امر مانع‌تراشی می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول